Re: The Last of Us Part II

17
ShAmPi wrote:wisten ze niet te vertellen bij de eerste dat er nooit een 2de zou komen?
Ik herinner mij denk ik iets als "Nu is het verhaal afgerond en kunnen we het daar bij laten". Dus wel zeggen dat er niet direct een vervolg komt, maar dat het zou kunnen.

27

Ik vind het echt heel straf gemaakt. De overgangen tussen filmische stukken en gameplay zijn zo vlot, de gameplay is zo hard, straalt zo'n grote overlevingsdrang uit. Ellie is ook een heel goed personage. Ik ben benieuwd welke andere vijanden er zullen opduiken en hoe de wereld ondertussen veranderd zal zijn.

29
In de eerste Last of Us game speel ik new game + op survivor mode en damn ik schijt m nu soms wel in mijn broek met die game. Terwijl ik de eerste play-through op normal difficulty vrij saai vond. En dat komt allemaal om die luister ability van Joel dat er nu uit is gehaald.

30
FGras wrote:In de eerste Last of Us game speel ik new game + op survivor mode en damn ik schijt m nu soms wel in mijn broek met die game. Terwijl ik de eerste play-through op normal difficulty vrij saai vond. En dat komt allemaal om die luister ability van Joel dat er nu uit is gehaald.
Mijn eerste playthrough op hard vond ik vrij saai omdat het midden van de game vol filler zat.