Re: Vragentopic

706
Ben op zoek naar bluray cases waar je 6 blu rays in kwijt kan. En dan niet dat de discs gestapeld worden. Ik zoek zoiets:
Image
Maar dan met een rugbreedte van 14 mm.
Gaat om de Bluray box van the Walking dead seizoen 6. Daar zitten alle discs op elkaar gestapeld.
Iemand toevallig een idee waar die te verkrijgen zijn?
Image

Re: Vragentopic

707
Marty wrote:Ben op zoek naar bluray cases waar je 6 blu rays in kwijt kan. En dan niet dat de discs gestapeld worden. Ik zoek zoiets:
Image
Maar dan met een rugbreedte van 14 mm.
Gaat om de Bluray box van the Walking dead seizoen 6. Daar zitten alle discs op elkaar gestapeld.
Iemand toevallig een idee waar die te verkrijgen zijn?
Heb je die niet van het mark Hama of zoiets?
Ik vermoed dat je die wel via Bol kan vinden of misschien in de Makro (België)?
Image

Re: Vragentopic

709
Marty wrote:Nee Hama heeft alleen voor max 2 discs wat ik zo kan vinden. Ik kan wel met een rugbreedte van 22mm vinden, maar dan past ie niet meer in de sleeve.
En misschien bestaat ie ook wel niet :think:
Uit nieuwsgierigheid ben ik ook wat gaan zoeken en 14mm lijkt in eerste instantie niet te vinden. Ik vind er wel voor 6, maar dan zit je met twee discs die telkens op elkaar zitten.
Wil je ze echt apart, dan zijn ze allemaal dikker. Misschien is het technisch gewoon niet mogelijk om die allemaal in 14mm te proppen als ze apart zitten? :?
Image

Re: Vragentopic

711
Sanity penguin wrote:
Marty wrote:Nee Hama heeft alleen voor max 2 discs wat ik zo kan vinden. Ik kan wel met een rugbreedte van 22mm vinden, maar dan past ie niet meer in de sleeve.
En misschien bestaat ie ook wel niet :think:
Uit nieuwsgierigheid ben ik ook wat gaan zoeken en 14mm lijkt in eerste instantie niet te vinden. Ik vind er wel voor 6, maar dan zit je met twee discs die telkens op elkaar zitten.
Wil je ze echt apart, dan zijn ze allemaal dikker. Misschien is het technisch gewoon niet mogelijk om die allemaal in 14mm te proppen als ze apart zitten? :?
Echt op elkaar? of steken ze wat uit aan beide kanten? Zulke hoesjes bestaan wel voor dvd. Die heb ik namelijk wel in de kast staan en dat is een 14mm doosje

@ Roy
Bij de blurays van The Walking Dead seizoen 6 zitten ze allemaal op elkaar en je kunt ze heel moeilijk van de houder afkrijgen. Soms lijkt het net alsof ze gaan breken. Dus daarom wil ik over naar een ander hoesje.

Heb er ondertussen wel 1 gevonden, maar ze moeten minimaal per 5 gekocht worden.
Image
Iemand toevallig bekend met Nierle.com

EDIT: Zie nu in mn eigen collectie dat Harry Potter ook al een 6 discs Blu ray doosje is. Ga ik die maar even omwisselen voor nu totdat er misschien ergens goedkoper zon hoesje te vinden is
Image

Re: Vragentopic

713
Sora_Lizard wrote:Helaas, nierle.com zegt me niets. Het lijkt wel een behoorlijke zaak met een groot assortiment. De verzendkosten verdubbelen de prijs nog eens. :(
Oehh dat had ik nog niet gezien. Dan wordt het een duur geintje :O
Image

Re: Vragentopic

714
Marty wrote:
Sora_Lizard wrote:Helaas, nierle.com zegt me niets. Het lijkt wel een behoorlijke zaak met een groot assortiment. De verzendkosten verdubbelen de prijs nog eens. :(
Oehh dat had ik nog niet gezien. Dan wordt het een duur geintje :O
Zie ook mijn edit van mijn vorige post! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron