Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7337
--- Op de sukkel met de gezondheid
-+-+ Bloed laten trekken en morgenavond de resultaten ervan
--- Moe
--- Ziek
--- Hoofdpijn
--- Collega (waar ik baas van ben) op het werk die achter mijn gat naar de bazen gaat (en dat werkt nog maar een maand bij me)
+++ Mijn bazen steunen mij wel, ik sta dan ook recht in mijn schoenen
+++ Morgen nog 1 nacht en dan congéééééééé tot 21/11 :jip:
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7340
gamerke1992 wrote:
W.O.L.F. wrote: +++ Blij met mijn beslissing om niet meer naar een bepaalde les te gaan en die gewoon thuis te bekijken, dan kan je de afspeelsnelheid verhogen en af en toe pauze nemen : )
Dat deed ik in het unief ook vaak :p Live kan je niet even pauzeren om te noteren of doorspoelen bij niet relevante stukken. Dus dat maakt het extra handig. Ik moest mijzelf gewoon verplichten om het dezelfde dag te volgen, want sommigen stelde dat dan uit en voor je het weet zit je verschillende uren achter.
Ja, dat probeer ik ook altijd, maar de voorlaatste les was op dinsdag 31/10 en stond pas de volgende maandag online, dus ik zit nu wel wat achter :(
Stany7 wrote:--- Op de sukkel met de gezondheid
-+-+ Bloed laten trekken en morgenavond de resultaten ervan
--- Moe
--- Ziek
--- Hoofdpijn
--- Collega (waar ik baas van ben) op het werk die achter mijn gat naar de bazen gaat (en dat werkt nog maar een maand bij me)
+++ Mijn bazen steunen mij wel, ik sta dan ook recht in mijn schoenen
+++ Morgen nog 1 nacht en dan congéééééééé tot 21/11 :jip :
Heavy, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en hopelijk raken de kinderen niet besmet, dan ben je nog verder van huis :(

+++ Gisteren plots gevraagd door mijn ex-thesisbegeleidster, huidig vakmentor en hopelijk toekomstig collega of ik even een groep Nederlandse bezoekers wil begeleiden in een school en antwoorden op hun onderwijsvragen enzo :jip:
+++ Mag straks naar een bijscholing van die Nederlanders, kan ik ook dorect inbrengen bij mijn stage, :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7343
Sanity penguin wrote:
gamerke1992 wrote:-+ vandaag een shift van 10 uur tot 22 uur gedaan
+++ weer overuren bij op de stapel
+- Ik ben ook nog van wacht tot morgenvroeg
+++ Misschien dus nog veel meer overuren erbij als ik deze nacht wordt opgeroepen
--- Weinig tijd voor privézaken, zoals mijn vriendin die vandaag haar ontslag heeft gegeven op haar job
Oei, was zij geen leerkracht?
Ja inderdaad. Het probleem is dat ze vaak langer dan een uur moet rijden om er te geraken. En er zijn veel buitenlandse scholieren zonder respect voor vrouwen.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7345
Sora_Lizard wrote:
gamerke1992 wrote: . . .
Ja inderdaad. Het probleem is dat ze vaak langer dan een uur moet rijden om er te geraken. En er zijn veel buitenlandse scholieren zonder respect voor vrouwen.
Je zegt het erg netjes! ;)
Het was dat of het woord 'nieuwe Belgen' :p

--- toch wat gereageerd op het griepvaccin
+++ hopelijk dan wel beter beschermd in de winter
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7346
+++ Been doet al minder pijn
--- Dr heeft me niet gebeld met de resultaten en ik heb zijn nr niet :think:
+++ Geen nieuws goed nieuws
--- Maagkrampen van de antibiotica
--- Ik haat pillen
+++ Maar soms moet het hé :/
+++ Laatste nachtje en dan congééééééé :jip:
--- Niet veel tijd hebben voor dit magnifieke internetplekje de komende week :cry:
+++ Maar ik zal mijn best doen om af en toe eens te komen piepen hier ;)
--- Niet kunnen gamen vandaag! THE HORROR!!!
*Natural Born Gamer*
Image

*Vader in hart en nieren*.

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7349
Mr.Wolf wrote:----------- Ik voel mij er heel slecht bij, maar net de 1 van onze lessen niet gevolgd... Enerzijds kregen we een deel theorie, maar anderzijds kregen we blijkbaar een opdracht waarbij ge moest dansen enzo vanvoor in de klas... Ik ga echt nie zo'n dingen doen voor een groep die ik helemaal niet ken, en al zeker gene groep van 50 man
Lol wtf. Ik zou zonder twee keer nadenken die les skippen. Zo een zever.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7350
Mr.Wolf wrote:----------- Ik voel mij er heel slecht bij, maar net de 1 van onze lessen niet gevolgd... Enerzijds kregen we een deel theorie, maar anderzijds kregen we blijkbaar een opdracht waarbij ge moest dansen enzo vanvoor in de klas... Ik ga echt nie zo'n dingen doen voor een groep die ik helemaal niet ken, en al zeker gene groep van 50 man
Leve Mr.Wolf! :cool:
Goed gedaan jongen, tenzij je natuurlijk toneellessen volgt of zo. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu
cron