Mr.Wolf wrote: Had er eerst ene van Turtle Beach, maar die was niet zo heel goed. Nu maar de Astro a50 gepakt die naart schijnt een heel pak beter is. Heeft me nu ook wel 300 euro gekost
Wauw!! Vraagt naar een review van deze headset. Zéér benieuwd.
Mr.Wolf wrote: Had er eerst ene van Turtle Beach, maar die was niet zo heel goed. Nu maar de Astro a50 gepakt die naart schijnt een heel pak beter is. Heeft me nu ook wel 300 euro gekost
Een serieuze review die we eventueel op de blog kunnen plaatsen?! Dat zou top zijn!NTGSruler wrote:Mr.Wolf wrote: Had er eerst ene van Turtle Beach, maar die was niet zo heel goed. Nu maar de Astro a50 gepakt die naart schijnt een heel pak beter is. Heeft me nu ook wel 300 euro gekost
Mr.Wolf wrote:Oei oei, zo veel ken ik er nu ook weer niet vanaf hoor Maar ik zal zien wat ik kan fixen
Hij is net zo mooi maar minder gevaarlijk.Captain Witwicky wrote: ...maar op schaal 1/32
En vooral minder duurSora_Lizard wrote:Hij is net zo mooi maar minder gevaarlijk.Captain Witwicky wrote: ...maar op schaal 1/32
Sora_Lizard wrote:Hij is net zo mooi maar minder gevaarlijk.Captain Witwicky wrote: ...maar op schaal 1/32
Zie hier: Mr. Bean builds a rocket!Stany7 wrote:Zeer leuk detail maar het had toch en stuk makkelijker geweest om het ding in 3 stukken te delen lijkt mijSora_Lizard wrote:Voor mij betekent dit ook een stukje beleefde historie. In 1969 heb ik dit minuut na minuut 'live' gevolgd op tv dat werd gepresenteerd door "Apollo Henkie". In zekere zin was ik dus aanwezig bij die eerste stap van Neil Armstrong op de maan!
Mooi is het detail dat Lego de set heeft weten op te bouwen uit 1969 stukjes!
Wel vet hebbeding
Met 1/32 als schaal is het inderdaad net iets te groot om ingeslikt te wordenSora_Lizard wrote:Captain Witwicky wrote: ...maar op schaal 1/32
Hij is net zo mooi maar minder gevaarlijk.
C4 eraan plakken misschien?Gamefreak wrote:pas op, met Witwicky weet je nooit !!
Een redelijk veilige schatting is 55608 keren goedkopergamerke1992 wrote:En vooral minder duur
Wel dan... hallo!Hybris wrote:Leuke aankopen, Captain. Had je van ver even zien wandelen bij de Jedi Starfighter, maar had helaas geen tijd om even dag te komen zeggen...
Mijn aankopen:
Een extra Bandai Gundam-model
Een guard om mijn Emperor Palpatine te vergezellen in de displaykast!
Oh shit, ben eigenlijk vergeten dat jullie dit gevraagd hebben... Is er eigenlijk interesse naar een mini review?Sora_Lizard wrote:Een serieuze review die we eventueel op de blog kunnen plaatsen?! Dat zou top zijn!NTGSruler wrote:Mr.Wolf wrote: Had er eerst ene van Turtle Beach, maar die was niet zo heel goed. Nu maar de Astro a50 gepakt die naart schijnt een heel pak beter is. Heeft me nu ook wel 300 euro gekost