Re: Gran Turismo Sport

77
Gamefreak wrote:
NTGSruler wrote:De demo is met 1 dag verlengd. Speelbaar tot 13 oktober 23u.
ahzo, dan heeft een zekere Metoto hier misschien toch nog de kans om zijn rijmanskunsten boven te halen !!
Hmm denk dat hij eerder tegenop de 43 GB download kijkt..
Image

78
Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen :|
Maar interessante bevindingen die ik al in dit topic en op de blog gelezen heb :)

Ik moet zeggen dat ik nu een beter beeld heb van hoeveel content er uiteindelijk toch is. Ik koop hem sowieso niet op de release, dus daar zit dan wel misschien nog een gevaar dat er mogelijks niet zoveel mensen meer online zouden zijn binnen een jaar. Ik zal wel zien.

79
met0t0 wrote:Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen :|
Maar interessante bevindingen die ik al in dit topic en op de blog gelezen heb :)

Ik moet zeggen dat ik nu een beter beeld heb van hoeveel content er uiteindelijk toch is. Ik koop hem sowieso niet op de release, dus daar zit dan wel misschien nog een gevaar dat er mogelijks niet zoveel mensen meer online zouden zijn binnen een jaar. Ik zal wel zien.
allemaal excuses, ge durft gewoon nie :D

80
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Ja inderdaad, de download is nogal groot en vandaag heb ik jammer genoeg ook geen tijd meer om te gamen :|

Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad :p

81
met0t0 wrote: Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad :p
In Gran Turismo Sport kun je dacht ik nu ook races instellen op professioneel of expert en krijg je zo meer credits. Maar hier zijn het vooral de challenges die dermate moeilijk zijn al is de AI van deze game toch ook eindelijk aangepakt.
Image

82
met0t0 wrote:
Gamefreak wrote:

Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad :p
Project Cars is inderdaad een grotere kluif om te verorberen....

83
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote: Dat is bij Gran Turismo doorgaans geen probleem, ik heb dat toch nooit zo moeilijk gevonden als Project CARS op hoge moeilijkheidsgraad :p
In Gran Turismo Sport kun je dacht ik nu ook races instellen op professioneel of expert en krijg je zo meer credits. Maar hier zijn het vooral de challenges die dermate moeilijk zijn al is de AI van deze game toch ook eindelijk aangepakt.
Da's wel goed om te horen dat er ergens iets van moeilijkheidsgraad mee gemoeid is. Want bij de eerder GT's was het gewoon een kwestie van uw auto goed genoeg af te stellen en dan was geen enkele race te moeilijk. Zeker niet zonder schade :P

84
met0t0 wrote:
NTGSruler wrote:
Da's wel goed om te horen dat er ergens iets van moeilijkheidsgraad mee gemoeid is. Want bij de eerder GT's was het gewoon een kwestie van uw auto goed genoeg af te stellen en dan was geen enkele race te moeilijk. Zeker niet zonder schade :P
of euh, cheaten, maar dat zou jij nooit doen hé Metoto ? haha :)

85
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:Da's wel goed om te horen dat er ergens iets van moeilijkheidsgraad mee gemoeid is. Want bij de eerder GT's was het gewoon een kwestie van uw auto goed genoeg af te stellen en dan was geen enkele race te moeilijk. Zeker niet zonder schade :P
of euh, cheaten, maar dat zou jij nooit doen hé Metoto ? haha :)
Als ge uw auto in Gran Turismo 5 (laatste die ik gespeeld heb) goed genoeg getuned had, voelde het toch wel als valsspelen :p

86
Vanaf 27 november komen er 3 gratis auto's in de game en vanaf December komt er een GT League

De GT League is een offline singleplayer:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
En dit is een gratis update

En in december komen nog de volgende auto's:
Image
Mazda — RX-7 Spirit R Type A (FD)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II (R32)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II Nür (R34)
Ford — F-150 SVT Raptor
Lamborghini — Countach LP400
Ferrari — F40
Ferrari — Enzo Ferrari
KTM — X-BOW R
Suzuki — Swift Sport
Volkswagen — Samba Bus Type 2 (T1)
Chris Holstrom Concepts — 1967 Chevy Nova
Chevrolet — Corvette Stingray Convertible (C3)

bron: Playstation Blog
Image

88
Marty wrote:Vanaf 27 november komen er 3 gratis auto's in de game en vanaf December komt er een GT League

De GT League is een offline singleplayer:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
En dit is een gratis update

En in december komen nog de volgende auto's:
Image
Mazda — RX-7 Spirit R Type A (FD)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II (R32)
Nissan — Skyline GT-R V・spec II Nür (R34)
Ford — F-150 SVT Raptor
Lamborghini — Countach LP400
Ferrari — F40
Ferrari — Enzo Ferrari
KTM — X-BOW R
Suzuki — Swift Sport
Volkswagen — Samba Bus Type 2 (T1)
Chris Holstrom Concepts — 1967 Chevy Nova
Chevrolet — Corvette Stingray Convertible (C3)

bron: Playstation Blog
ze ondersteunen de game precies goed, zoveel te beter !

89
Ik heb de game in huis gehaald aangezien hij voor de helft van de prijs te koop was dit weekend. Bedankt fsterchele!! :jip: Dit is een fantastische game en eigenlijk een must have als fan van de serie. De game slorpt mij helemaal op. Net nu ik 2 weken voor het werk weg moet.

Game van het jaar voor mij.
Image