Re: Pronken met je Platinums

1981
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:
Image
Platinum #159: Assassin's Creed Origins

Na AC3 is dit een mooie opvolger! De laatste locatie had nog wel wat voeten in de aarde. Het was een wit vraagteken op een nogal witte achtergrond. Las uiteindelijk de tip om de brightness lager te zetten, omdat de achtergrond dan donkerder wordt en dat was een goed idee!
Het is ook lang geleden dat ik in een game het gevoel had dat hij ver van uitgespeeld was op het moment dat ik de platinum haalde! Ik heb nog zo'n 20 sidequests in de log staan en er staan nog is 20+ icoontjes van nieuwe sidequests op de map :O Ook voor de abilities mis ik nog iets van 18 punten om ze allemaal te halen.
Op de moment ik platinum haalde moest ik maar 3 sidequests meer doen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Ik gok dat jij er tegen die tijd ook wat meer uurtjes in had zitten
Image
Ik ben ergens tussen de 55 en 60u geëindigd. Daarna wel nog dat tijdelijk event gedaan en 1 of 2 sidequests.
83 uurkes ma xd en ze vlogen voorbij, supergame

Image

1984
fsterchele23 wrote:
Toon8 wrote:
Image
Misschien wat later dan de anderen maar toch ook nog AC platinum gehaald :) En dat na 77h
Tis gene race om ter eerst e. Van de games genieten ist belangrijkste :-)

Twas maar voor te lachen eh :P Al vind ik het wel interessant om te horen hoe lang iemand anders er over gedaan heeft. Maar het was inderdaad een uitstekende game.
Image

1986
:Tp: 107 Arcade Game Series: PAC-MAN
Image
Deze plat is haast onmogelijk zonder die save-exploit. De moeilijkheidsgraadratings geven hem een 3/10. Zelf met exploit is die voor mij 4 à 5 en zonder minstens 9. Heb die eigenlijk nooit vroeger gespeeld. Volgend guides zit er een patroon in de spoken, maar daar begin ik niet mee om dat te ontcijferen en volgens mij is dat puur random en een gelukskwestie. Frustrerend maar wel leuke nostalgie en daarom haalbaar. Geeft alsnog voldoening :relief: Hoe Marty dit in anderhalf uur heeft klaargespeeld is voor mij een vraag. Hij zal gwn goed zijn en veel geluk gehad hebben :smug:
Image

1992
:Tp: 108 De Dodelijke Toren der Monsters
Image
In het begin dacht ik wtf is dit, maar werd al snel aangenaam verrast toen ik het checkpoint systeem begreep en wist dat ik kon teleporteren. Deze game is fun tot en met makkelijke plat en grappig :P Had soms wel een R&C gevoel leuke platform top down shooter.
Volgens mij toch wel de hoogste toren die ik ooit heb beklommen met een mooi panorama in vrije val :silly:
Image

1995
Image
Platinum #160 en trophy #9000: Evolve

De grind om 3 monsters en 12 hunters te masteren is erg lang en dat is een understatement... Blij dat deze klaar is! :relief:
De laatste hunter was met 3-4u zelfs onverwacht kort. Er waren hunters waar je eerder 10-12u mee bezig was.
Image