Re: Wat speel je op dit moment?

1461
gamerke1992 wrote:
Sanity penguin wrote:Opnieuw Shadow of Mordor opgepikt. Lang geleden eens gekocht en nooit echt veel gespeeld.
Altijd uitgesteld maar blij dat ik er terug mee begonnen ben :)
Dat is mijn volgende game :) Die ligt hier nog mooi te blinken in zijn folie.
Hier ook maar dan zonder seal ;p

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1464
Mr.Wolf wrote:
gamerke1992 wrote:Ik ben trouwens momenteel ghost recon wildlands aan het spelen. Zeer leuke game, maar wel vrij repetitief.
Waarschijnlijk zo een beetje hetzelfde principe als The Division zeker? plezanter als je het met vrienden doet
Dat denk ik wel :) Al vind ik het ook leuk om in mijn eentje een hele basis uit te schakelen, zonder ooit iemand iets gezien heeft. Ik zit continu te snipen.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1466
Evolve... :snore:

5 van de 12 hunters zijn nu gemastered. 3 assault en 2 medics. Medics zijn echt verschrikkelijk om te masteren want het monster gaat direct achter de medic aan (logisch, maar kut) en soms heb je games dat je amper 10-20 seconden geleefd hebt... Je kan dan wisselen naar andere classes, maar daar haal je dan geen mastery voor. De tweede medic had nog de mogelijkheid om onzichtbaar te worden, waardoor het monster je dan toch even met rust laat. Waar een assault 4-5u duurde om te masteren, is een medic eerder 7-10u. Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn om om de trapper en support class te masteren...
Maar het plan is om van deze platinum trophy 9000 te maken, dus ik kan tussendoor niet al teveel andere dingen spelen... En de rarity van deze platinum (1.25% op PSNP en 0,1% op PSN) maken het ook wel weer waard, de reden van de rarity is ondertussen wel duidelijk :D
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1467
Kolm wrote:Evolve... :snore:

5 van de 12 hunters zijn nu gemastered. 3 assault en 2 medics. Medics zijn echt verschrikkelijk om te masteren want het monster gaat direct achter de medic aan (logisch, maar kut) en soms heb je games dat je amper 10-20 seconden geleefd hebt... Je kan dan wisselen naar andere classes, maar daar haal je dan geen mastery voor. De tweede medic had nog de mogelijkheid om onzichtbaar te worden, waardoor het monster je dan toch even met rust laat. Waar een assault 4-5u duurde om te masteren, is een medic eerder 7-10u. Ik ben benieuwd hoe het gaat zijn om om de trapper en support class te masteren...
Maar het plan is om van deze platinum trophy 9000 te maken, dus ik kan tussendoor niet al teveel andere dingen spelen... En de rarity van deze platinum (1.25% op PSNP en 0,1% op PSN) maken het ook wel weer waard, de reden van de rarity is ondertussen wel duidelijk :D
Prachtige uitdaging. Deze gaat je lukken met geduld weliswaar. Gelukkig is het gewoon veel spelen en niet te veel skills gebonden..

Ot: Gran Turismo Sport. Ik vind het een meesterwerk. Jammer van de online only functie maar er komt in de volgende update een aanpassing aan. Je zal meerdere dingen offline kunnen spelen al wordt je voortgang wel niet opgeslagen dan..
Als je into racegames bent en houdt van auto's en prachtige foto's maken dan is dit je natte droom :love:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1468
NTGSruler wrote:Prachtige uitdaging. Deze gaat je lukken met geduld weliswaar. Gelukkig is het gewoon veel spelen en niet te veel skills gebonden..

Ot: Gran Turismo Sport. Ik vind het een meesterwerk. Jammer van de online only functie maar er komt in de volgende update een aanpassing aan. Je zal meerdere dingen offline kunnen spelen al wordt je voortgang wel niet opgeslagen dan..
Als je into racegames bent en houdt van auto's en prachtige foto's maken dan is dit je natte droom :love:
Het is inderdaad gewoon een kwestie van volhouden. En je kan gelukkig ook custom solo offline games maken waarbij je de settings, gamemode, eigen team en monster kan kiezen. Sommige dingen zijn wat makkelijker met bepaalde settings, maar het blijft gewoon een lange grind :lol:
Het is ook jammer dat je een mastery pas kan starten als je de lagere mastery voor alle wapens/abilities hebt. Nu heb ik de 2-star mastery voor 2 vd 3 wapens/abilities, maar voor ik aan de 3-star mastery kan beginnen moet ik eerst nog 50 keer die ene ability gebruiken. Probleem: Dat ding heeft zo'n halve minuut nodig om te herladen, dus ik kan er max 4 per game gebruiken, vaak zelfs maar 3. Ik heb dus nog 15 games nodig voor die 2-star mastery. De 3-star mastery van een ander wapen vraagt dan weer om 160 keer rechtstreeks te raken en dat van het tweede wapen vraag ook 710 keer gebruikt te worden. Dat duurt eeuwen, maar ik kan er dus niet aan beginnen voor ik die 2-star mastery klaar heb. :snore:

Edit: 1 arena match duurt 2min30-3min30 als het goed gaat en daar komen dan nog best lange laadtijden bij en elke keer opnieuw het team en monster aanpassen. 1 game is dus al snel 5 minuten. Als het slecht gaat dan duurt het ongeveer 1 min, maar dan haal je meestal ook niets voor je mastery.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1469
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Prachtige uitdaging. Deze gaat je lukken met geduld weliswaar. Gelukkig is het gewoon veel spelen en niet te veel skills gebonden..

Ot: Gran Turismo Sport. Ik vind het een meesterwerk. Jammer van de online only functie maar er komt in de volgende update een aanpassing aan. Je zal meerdere dingen offline kunnen spelen al wordt je voortgang wel niet opgeslagen dan..
Als je into racegames bent en houdt van auto's en prachtige foto's maken dan is dit je natte droom :love:
Het is inderdaad gewoon een kwestie van volhouden. En je kan gelukkig ook custom solo offline games maken waarbij je de settings, gamemode, eigen team en monster kan kiezen. Sommige dingen zijn wat makkelijker met bepaalde settings, maar het blijft gewoon een lange grind
Het is ook jammer dat je een mastery pas kan starten als je de lagere mastery voor alle wapens/abilities hebt. Nu heb ik de 2-star mastery voor 2 vd 3 wapens/abilities, maar voor ik aan de 3-star mastery kan beginnen moet ik eerst nog 50 keer die ene ability gebruiken. Probleem: Dat ding heeft zo'n halve minuut nodig om te herladen, dus ik kan er max 4 per game gebruiken, vaak zelfs maar 3. Ik heb dus nog 15 games nodig voor die 2-star mastery. De 3-star mastery van een ander wapen vraagt dan weer om 160 keer rechtstreeks te raken en dat van het tweede wapen vraag ook 710 keer gebruikt te worden. Dat duurt eeuwen, maar ik kan er dus niet aan beginnen voor ik die 2-star mastery klaar heb.
Ziekelijk moeilijke platinum. Daar begin ik niet aan. Waar is dan de ontspanning als je zelf zegt dat het draait om volhouden. Ik opteer voor een mayonaise spel dan :P Nee oké wat uitdaging mag altijd, maar als ik dit lees krijg ik al :silly: en :angry: gedachten. Succes ermee N :hi5:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1470
RoyVdW wrote:Ziekelijk moeilijke platinum. Daar begin ik niet aan. Waar is dan de ontspanning als je zelf zegt dat het draait om volhouden. Ik opteer voor een mayonaise spel dan : P Nee oké wat uitdaging mag altijd, maar als ik dit lees krijg ik al :silly : en :angry : gedachten. Succes ermee N :hi5:
Bedankt! :cool:
Normaal probeer ik zo'n grind wat af te wisselen met een andere game. Dat deed ik ook met bijvoorbeeld Rayman Legends waar echt superveel levels inzitten waar je steeds opnieuw genoeg lums en alle teensies moet verzamelen. Dat gaat ook snel tegen steken en dan nog de daily challenges daarin :D
Maar nu is er niet zo heel veel ruimte als ik er nummer 9000 van wil maken... :nerd:
Image
cron