Re: Wat speel je op dit moment?

1473
@kolm: daar zit het natuurlijk. Als je niet teveel afwisseling hebt met een andere game wordt het al snel saai en is volhouden idd de boodschap. Mss afwisselen met een multiplayer van een bepaalde game? Vroeger kon ik maanden aan een stuk CoD online spelen en ranken, nu gebruik ik het vooral als afwisseling.
Gran Turismo zal nu wel een lange tijd de game zijn dat ik zal opstarten. Ik ben volledig van de kaart van het spel. Grootste minpunten zijn de niet zo grote lijst auto's en de "verplichte " online Sport Mode. Maar het werkt echt naar behoren en is plezant. De single player content wat komt in december wordt gewoon fantastische toevoeging. Tis jammer dak net nu 2 weken in Nederland zit voor het werk en dat erin dit weekend weinig tijd zal zijn om verder te ontdekken.

Succes met de grind van Evolve!
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1476
NTGSruler wrote:@kolm: daar zit het natuurlijk. Als je niet teveel afwisseling hebt met een andere game wordt het al snel saai en is volhouden idd de boodschap. Mss afwisselen met een multiplayer van een bepaalde game? Vroeger kon ik maanden aan een stuk CoD online spelen en ranken, nu gebruik ik het vooral als afwisseling.
Gran Turismo zal nu wel een lange tijd de game zijn dat ik zal opstarten. Ik ben volledig van de kaart van het spel. Grootste minpunten zijn de niet zo grote lijst auto's en de "verplichte " online Sport Mode. Maar het werkt echt naar behoren en is plezant. De single player content wat komt in december wordt gewoon fantastische toevoeging. Tis jammer dak net nu 2 weken in Nederland zit voor het werk en dat erin dit weekend weinig tijd zal zijn om verder te ontdekken.

Succes met de grind van Evolve!
Thanks!

Statusupdate Evolve: Eindelijk de 3de medic klaar. Die was nog erger, ik vermoed 10-12u. Ook de eerste trapper is klaar (slechts 3u) en de tweede trapper is de 1-star mastery klaar en de 2-star mastery voor 1 wapen ook. De rest van die trapper gaat nog wel nog even duren. Ik zag ook dat er bij de 3-star mastery voor de derde trapper, iets is waar je 2200 seconden een dart op het monster moet hebben. Dat is ruim een halfuur :cry: Zonder nog rekening te houden met herlaadtijden van dat wapen, laadtijden van de game, niet altijd raak schieten etc. Dat is dus minstens een uur enkel daarvoor :dizzy:
En met de tweede trapper heb ik ook nog een probleem. Ik moet 55 keer het monster 'revealen' met sound spikes. Ingame krijg ik een bonus omdat ik dat 8 keer gedaan heb, op eindafrekening krijg ik echter maar 1 of 2 reveals :|
Maar nog 5 vd 12 hunters dus... :moe:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1482
paveman wrote:Wauw. Ik bewonder je doorzettingsvermogen voor de game. Ik had er echt al lang geen zin meer in gehad....
Ik kan niet zeggen dat ik er nog echt zin in heb... maar nu ik zover ben, wil ik het gewoon afmaken en is het enkel en alleen nog puur doorzettingsvermogen.
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:@Kolm: duidelijke een sado-masochist die de trophies heeft verzonnen :p
:lol: :lol: Zo lijkt het wel inderdaad!
De trophy op zich is zo erg niet. Alleen zijn bepaalde masteries helemaal niet gebalanceerd. Er zijn in de 2 en 3-ster masteries hier en daar behoorlijke uitschieters waardoor je enkel voor dat wapen al een paar uur langer bezig bent dan voor de andere masteries van hetzelfde level van diezelfde hunter.
Zo ben ik vandaag 5-6u bezig geweest om van 1 wapen de 2-ster ability te halen en daarna alle 3-ster abilities van de tweede trapper te halen. En de derde trapper heb ik vanaf nul volledig gemastered in 3-4u... En dan zijn er al bepaalde masteries die naar beneden zijn bijgesteld in een update ten opzichte van wat in de trophyguide staat!

Update: Na 2 dagen 'Evolve-vrij' vandaag de trophy voor level 40 gehaald en 2 trappers volledig klaar. Nu enkel nog de 3 support hunters doen. Ik voorzie dat de tweede support erg lang gaat duren als ik het lijstje zo bekijk. Vooral 'Find the Monster 188 times in Hunt or Rescue' kan erg lang gaan duren denk ik.
Image
cron