jajaGamefreak wrote:ooo, die oorverdovende stilte.... heerlijk!!!
Soms worden hier de meest gekke onbekende (voor mij dan toch) games geraden maar niemand vind die van mij
Nieuwe: Als deze niet gevonden wordt mag iemand anders ene posten.
jajaGamefreak wrote:ooo, die oorverdovende stilte.... heerlijk!!!
Ik denk dat er weinig RTS spelers zijn jaToon8 wrote:Het is inderdaad een RTS spel, maar niet total war. Dit is nochtans een heel bekende en zeer populair. Niemand hier al eens een RTS spel gespeeld? Dacht ik dan een makkelijke te gevenpaveman wrote:Ziet er ook weer uit als PC game. Daar zit ik dus helemaal niet in, net als RTS games (waar het iig op lijkt)... Ik heb echt geen flauw idee!
Om toch maar een wilde gok te doen: Rome: Total War?
Klopt, de enige echte uit 2005.oxiraantje wrote:NFS most wanted?
Jullie missen dan toch wat hoorpaveman wrote:Ik denk dat er weinig RTS spelers zijn jaToon8 wrote:Het is inderdaad een RTS spel, maar niet total war. Dit is nochtans een heel bekende en zeer populair. Niemand hier al eens een RTS spel gespeeld? Dacht ik dan een makkelijke te gevenpaveman wrote:Ziet er ook weer uit als PC game. Daar zit ik dus helemaal niet in, net als RTS games (waar het iig op lijkt)... Ik heb echt geen flauw idee!
Om toch maar een wilde gok te doen: Rome: Total War?
De nieuwe ziet er idd uit als een oudere NFS. Ik ben die serie pas weer gaan spelen nadat Criterion de ontwikkeling op zich nam (ik vind het tuning gebeuren niets), dus ik heb weer eens geen flauw idee