Re: Wat speel je op dit moment?

1489
De eerste crash bandicoot op de ps4. Dacht dat ik effe superieur was toen ik met gemak het brug level had uitgespeeld op het tweede eiland. Tot er blijkbaar nog een tweede brug level is op het derde eiland???????? Nadat ik een stuk of 10 keer dat mottige masker had zien passeren om mij te vertellen dat het game over was, heb ik rustige een slokje whisky genomen, twijfelend hoe hard ik de controller door de tv wou smijten. Nadat dat ene level uit was, dacht ik dat ik zo pro geworden was dat de rest vanzelf ging gaan. Volgende level met een kasteel ging even slecht. Nu beide levels uit zijn hou ik mijn hart al vast wat de rest gaat geven.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1490
Mr.Wolf wrote:De eerste crash bandicoot op de ps4. Dacht dat ik effe superieur was toen ik met gemak het brug level had uitgespeeld op het tweede eiland. Tot er blijkbaar nog een tweede brug level is op het derde eiland???????? Nadat ik een stuk of 10 keer dat mottige masker had zien passeren om mij te vertellen dat het game over was, heb ik rustige een slokje whisky genomen, twijfelend hoe hard ik de controller door de tv wou smijten. Nadat dat ene level uit was, dacht ik dat ik zo pro geworden was dat de rest vanzelf ging gaan. Volgende level met een kasteel ging even slecht. Nu beide levels uit zijn hou ik mijn hart al vast wat de rest gaat geven.
Oefening baart kunst heb ik gelezen/gehoord :smug:

Nog 2 hunters te gaan in Evolve... maar eerst even de ontbrekende trophies aanvullen met Broken Sword. Je weet nooit dat de trophy en platinum plots een hunter te vroeg zou poppen :q:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1492
fsterchele23 wrote:
Kolm wrote:Ga je niet voor de platinum :P
Het spel is met net iets te moeilijk xd :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Haha :lol: Vooral die trophy om de game op hoogste difficulty uit te spelen in 1 sessie zonder doodgaan lijkt me echt lastig. Naar het schijnt zou je wel veel dingen kunnen skippen door er gewoon voorbij te lopen. Gewoon uitspelen op hoogste difficulty zou ik nog wel durven aangaan, dat is meestal een kwestie van volhouden en dan lukt het wel een keertje.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1493
Mr.Wolf wrote:De eerste crash bandicoot op de ps4. Dacht dat ik effe superieur was toen ik met gemak het brug level had uitgespeeld op het tweede eiland. Tot er blijkbaar nog een tweede brug level is op het derde eiland???????? Nadat ik een stuk of 10 keer dat mottige masker had zien passeren om mij te vertellen dat het game over was, heb ik rustige een slokje whisky genomen, twijfelend hoe hard ik de controller door de tv wou smijten. Nadat dat ene level uit was, dacht ik dat ik zo pro geworden was dat de rest vanzelf ging gaan. Volgende level met een kasteel ging even slecht. Nu beide levels uit zijn hou ik mijn hart al vast wat de rest gaat geven.
Het level erna vond ik inderdaad ook nog net ff wat lastiger. Daarna valt het weer behoorlijk mee ten opzichte van deze 2. Het beruchte (tweede idd :D) brug level is trouwens nog niet eens berucht om de eerste keer dat je m doorspeelt..., maar vooral als je voor de plat wilt gaan: de gouden relic halen. Ik ben daar ook echt uren mee bezig geweest. Maar wat Kolm zegt: oefening baart echt kunst bij deze game.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1494
paveman wrote:
Mr.Wolf wrote:De eerste crash bandicoot op de ps4. Dacht dat ik effe superieur was toen ik met gemak het brug level had uitgespeeld op het tweede eiland. Tot er blijkbaar nog een tweede brug level is op het derde eiland???????? Nadat ik een stuk of 10 keer dat mottige masker had zien passeren om mij te vertellen dat het game over was, heb ik rustige een slokje whisky genomen, twijfelend hoe hard ik de controller door de tv wou smijten. Nadat dat ene level uit was, dacht ik dat ik zo pro geworden was dat de rest vanzelf ging gaan. Volgende level met een kasteel ging even slecht. Nu beide levels uit zijn hou ik mijn hart al vast wat de rest gaat geven.
Het level erna vond ik inderdaad ook nog net ff wat lastiger. Daarna valt het weer behoorlijk mee ten opzichte van deze 2. Het beruchte (tweede idd :D) brug level is trouwens nog niet eens berucht om de eerste keer dat je m doorspeelt..., maar vooral als je voor de plat wilt gaan: de gouden relic halen. Ik ben daar ook echt uren mee bezig geweest. Maar wat Kolm zegt: oefening baart echt kunst bij deze game.
Was ook van plan voor de platinum te gaan, maar heb dat idee toch maar weggesmeten :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1497
Mr.Wolf wrote:De eerste crash bandicoot op de ps4. Dacht dat ik effe superieur was toen ik met gemak het brug level had uitgespeeld op het tweede eiland. Tot er blijkbaar nog een tweede brug level is op het derde eiland???????? Nadat ik een stuk of 10 keer dat mottige masker had zien passeren om mij te vertellen dat het game over was, heb ik rustige een slokje whisky genomen, twijfelend hoe hard ik de controller door de tv wou smijten. Nadat dat ene level uit was, dacht ik dat ik zo pro geworden was dat de rest vanzelf ging gaan. Volgende level met een kasteel ging even slecht. Nu beide levels uit zijn hou ik mijn hart al vast wat de rest gaat geven.
klotelevel inderdaad !

Re: Wat speel je op dit moment?

1500
gamerke1992 wrote:
fsterchele23 wrote:Horizon zero dawn the frozen wild

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
En goed? :)
Tis in lijn van de main game geweldig xd dus age zin hebt in meer horizon zero dawn zeker aanschaffen. Er zitten natuurlijk wel enkele nieuwigheden in dankzij nieuwe skilltree naast die van de main game en wa nieuwe wapens die extra bieden.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image
cron