Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7442
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------ Nu moet ik voor een vak een paper schrijven over een verandering die we zien gebeuren in de samenleving. Had ik als thema "ongewenste seksueel gedrag tussen man en vrouw". Zo kon ik vertrekken vanuit de #MeToo. Het probleem is dat ik bijna geen bronnen kan vinden over dit thema...
Ik vraag het vanmiddag aan met0t0, hij heeft een vak rond gender gevolgd en heeft wss wel iets. Ik zou zeker kijken voor werken van Judith Butler, in Gent heb je de opleiding Gender en Diversiteit onder Chia Longman, je kan altijd eens kijken of je daar iets van vindt. Als je specifieker wil gaan zou ik kijken voor een bepaalde groep, bijvoorbeeld man-vrouw geweld tussen 50+ koppels, of geweld van mannen op LGBT-vrouwen, of geweld van vrouwen op mannen.
Ik ga daar dan zeker is achter zoeken, thanks voor het mee helpen denken : hug:
Hebben jullie op de hoge school toegang tot wetenschappelijke tijdschriften? Online bedoel ik dan eh. Sowieso dat organisaties zoals Rose, Cavaria, e.d. u kunnen helpen. Ben jij van in de buurt van Gent? Mijn buurvrouw heeft nog mee gedaan aan protesten rond vrouwenrechten en heeft interessante verhalen over de eerste vrouwendag, maar ook hoe zij als lesbische vrouw niet 100% welkom was bij de vrouwenbewegingen omdat die bang waren dat hun verhaal verloren zou gaan als de media enzo zouden doorhebben dat er ook lesbische vrouwen in de vereniging zitten. Ik woon in Gent eh. Anyway, stuur mij een PM als je interesse hebt :)

+++ Sneeuw kijken als je zelf niet buiten moet <3
- Wel medelijde met iedereen die er vandaag door moet

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7443
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:
W.O.L.F. wrote:
Mr.Wolf wrote:------ Nu moet ik voor een vak een paper schrijven over een verandering die we zien gebeuren in de samenleving. Had ik als thema "ongewenste seksueel gedrag tussen man en vrouw". Zo kon ik vertrekken vanuit de #MeToo. Het probleem is dat ik bijna geen bronnen kan vinden over dit thema...
Ik vraag het vanmiddag aan met0t0, hij heeft een vak rond gender gevolgd en heeft wss wel iets. Ik zou zeker kijken voor werken van Judith Butler, in Gent heb je de opleiding Gender en Diversiteit onder Chia Longman, je kan altijd eens kijken of je daar iets van vindt. Als je specifieker wil gaan zou ik kijken voor een bepaalde groep, bijvoorbeeld man-vrouw geweld tussen 50+ koppels, of geweld van mannen op LGBT-vrouwen, of geweld van vrouwen op mannen.
Ik ga daar dan zeker is achter zoeken, thanks voor het mee helpen denken : hug:
Hebben jullie op de hoge school toegang tot wetenschappelijke tijdschriften? Online bedoel ik dan eh. Sowieso dat organisaties zoals Rose, Cavaria, e.d. u kunnen helpen. Ben jij van in de buurt van Gent? Mijn buurvrouw heeft nog mee gedaan aan protesten rond vrouwenrechten en heeft interessante verhalen over de eerste vrouwendag, maar ook hoe zij als lesbische vrouw niet 100% welkom was bij de vrouwenbewegingen omdat die bang waren dat hun verhaal verloren zou gaan als de media enzo zouden doorhebben dat er ook lesbische vrouwen in de vereniging zitten. Ik woon in Gent eh. Anyway, stuur mij een PM als je interesse hebt :)

+++ Sneeuw kijken als je zelf niet buiten moet <3
- Wel medelijde met iedereen die er vandaag door moet
Gent is iets te ver weg voor mij (ik woon in Geel, in de buurt van Turnhout). Ik heb nu zelf ook al eens gezocht op RoSa vzw, en daar stonden ook heel wat interessante zaken op. Via Limo kunnen we op school ook wel terecht bij wat interessante werken, maar dan moet je wel echt naar de juiste termen zoeken. Op cavaria ga ik zeker en vast al eens kijken. Momenteel heb ik al zo'n 6 bronnen, met er nog eentje bij van een vaktijdschrift, website,... en een artikel over de actualiteit gaat het wel genoeg zijn hoop ik :p (we moesten maximum 8 bronnen hebben).
Dikke merci dat je mee hebt helpen nadenken :)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7446
- - - ik had een lederen hoesje gekocht die normaal 55 euro kost , waarbij je eigenlijk 2 hoesjes in elkaar hebt. Een case en een boekvorm. Nu blijkt dat mijn draadloze lader daar niet mee werkt omdat er magneten inzitten. En terugzenden kost kei veel geld naar Nederland ... dat mogen ze wel in de omschrijving zetten vind ik. Ik had er 2 gekocht,aangezien het een kerstcadeau was. Hopelijk vind die persoon dat niet erg dat de lader niet werkt daarmee.
Image
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7448
gamerke1992 wrote:- - - ik had een lederen hoesje gekocht die normaal 55 euro kost , waarbij je eigenlijk 2 hoesjes in elkaar hebt. Een case en een boekvorm. Nu blijkt dat mijn draadloze lader daar niet mee werkt omdat er magneten inzitten. En terugzenden kost kei veel geld naar Nederland ... dat mogen ze wel in de omschrijving zetten vind ik. Ik had er 2 gekocht,aangezien het een kerstcadeau was. Hopelijk vind die persoon dat niet erg dat de lader niet werkt daarmee.
Image
Wie gebruikt nu in godsnaam de "draadloze" lader :D
En 55€?
1€ op aliexpress ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7449
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:- - - ik had een lederen hoesje gekocht die normaal 55 euro kost , waarbij je eigenlijk 2 hoesjes in elkaar hebt. Een case en een boekvorm. Nu blijkt dat mijn draadloze lader daar niet mee werkt omdat er magneten inzitten. En terugzenden kost kei veel geld naar Nederland ... dat mogen ze wel in de omschrijving zetten vind ik. Ik had er 2 gekocht,aangezien het een kerstcadeau was. Hopelijk vind die persoon dat niet erg dat de lader niet werkt daarmee.
Image
Wie gebruikt nu in godsnaam de "draadloze" lader :D
En 55€?
1€ op aliexpress ;)
Jij had toch zelf een draadloze lader van captain america? :p En dat hoesje was afgeprijsd in een webshop, daar heb ik veel minder voor betaald.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7450
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:- - - ik had een lederen hoesje gekocht die normaal 55 euro kost , waarbij je eigenlijk 2 hoesjes in elkaar hebt. Een case en een boekvorm. Nu blijkt dat mijn draadloze lader daar niet mee werkt omdat er magneten inzitten. En terugzenden kost kei veel geld naar Nederland ... dat mogen ze wel in de omschrijving zetten vind ik. Ik had er 2 gekocht,aangezien het een kerstcadeau was. Hopelijk vind die persoon dat niet erg dat de lader niet werkt daarmee.
Image
Wie gebruikt nu in godsnaam de "draadloze" lader :D
En 55€?
1€ op aliexpress ;)
Jij had toch zelf een draadloze lader van captain america? :p En dat hoesje was afgeprijsd in een webshop, daar heb ik veel minder voor betaald.
Ja inderdaad heb ik. Was leuk hebbedingetje. Maar gebruik het nooit :)
Je dient dat platformpje op kabeltje aan te sluiten, kan je evengoed gsm op kabeltje aansluiten...

Die hoesjes zijn afschuwelijk duur vindek.

Kocht ik zo mijn Galaxy S8 en wou ik onmiddelijk een hoesje. Heb ik daar 15€ voor moeten neerleggen! (onofficieel hoesje)
En ik vond dan nog mijn goesting niet.
Op aliexpress dan maar hoesje gekocht voor 0.81 €

Perfecte kwaliteit en volledig mijn goesting.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7451
+++ Ik woon aan de kleine ring rond Gent, bij een brug en het was zo mooi om te zien hoe mensen elkaar helpen om de brug op te raken met de auto, echt met schoppen de baan vrij maken enzo :)
--- Zelf heel druk met mijn lesvoorbereiding dus ben even koffie en een schop gaan brengen, maar dan snel verder doen
+ Vanavond les geven, heb er wel zin in, maar de stagebegeleider komt kijken, hopelijk is hij even enthousiast als mijn stagementor...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7452
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:
ShAmPi wrote:
gamerke1992 wrote:- - - ik had een lederen hoesje gekocht die normaal 55 euro kost , waarbij je eigenlijk 2 hoesjes in elkaar hebt. Een case en een boekvorm. Nu blijkt dat mijn draadloze lader daar niet mee werkt omdat er magneten inzitten. En terugzenden kost kei veel geld naar Nederland ... dat mogen ze wel in de omschrijving zetten vind ik. Ik had er 2 gekocht,aangezien het een kerstcadeau was. Hopelijk vind die persoon dat niet erg dat de lader niet werkt daarmee.
Image
Wie gebruikt nu in godsnaam de "draadloze" lader :D
En 55€?
1€ op aliexpress ;)
Jij had toch zelf een draadloze lader van captain america? :p En dat hoesje was afgeprijsd in een webshop, daar heb ik veel minder voor betaald.
Ja inderdaad heb ik. Was leuk hebbedingetje. Maar gebruik het nooit :)
Je dient dat platformpje op kabeltje aan te sluiten, kan je evengoed gsm op kabeltje aansluiten...

Die hoesjes zijn afschuwelijk duur vindek.

Kocht ik zo mijn Galaxy S8 en wou ik onmiddelijk een hoesje. Heb ik daar 15€ voor moeten neerleggen! (onofficieel hoesje)
En ik vond dan nog mijn goesting niet.
Op aliexpress dan maar hoesje gekocht voor 0.81 €

Perfecte kwaliteit en volledig mijn goesting.
Ik heb inderdaad ook bamboe hoesjes en houte hoesjes van aliexpress voor 2 euro per stuk. En toen zag ik een collega met praktisch dezelfde voor 35 euro hier in België. Het enige verschil was een logo dat erop gebrand was.

Ik heb voor de lederen hoesje maar 14,99 euro betaald, dus dat valt goed mee voor die kwaliteit van leder. Ik heb van datzelfde merk ook een laptop hoes en ben daar zeer content van.

+++ vandaag viel de sneeuw goed mee op de baan
+++ cv dag op het werk
+++ straks niet gaan sporten en eens gamen
Image