Re: Wat speel je op dit moment?

1501
Broken Sword ondertussen genoeg trophies gehaald ter aanvulling om van Evolve nummer 9000 te kunnen halen. Evolve zelf moet ik nog 1 volledige hunter doen en de 3-star mastery deels van 2 abilities voor een andere hunter.
Er stond gelukkig een foutje in de trophyguide: Find the Monster 188 times in Hunt or Rescue. Dat moest maar 18 keer! Aan 3-5 per game had dit anders wel heel lang geduurd. De 3-star mastery is 25 keer een level 1 monster vinden. 188 keer zou dus wel heel veel geweest zijn, maar het zou me niet verbaast hebben als ik naar sommige andere masteries kijk.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1504
Sanity penguin wrote:Vooral fifa18 omdat dat makkelijk tussendoor kan. Geraak maar niet in divisie 1 bij FUT. Moeilijkheidsgraad tussen 3 en 2 is pittig opgeschroefd vind ik :?
Image
Kwil anders wel keer bikke helpen om u wa bonus te geven in de moeilijke matchen :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1510
Horizon Zero Dawn. Heb het hoofdverhaal bijna uitgespeeld en ben nu alle collectibles en sidequests aan het doen. In het begin twijfelde ik wel wat aangezien het verhaal me niet echt kon boeien en ik wel moeite had met de camera die uit zichzelf kon bewegen. Na zo'n 5 uurtjes begon het er wel beter uit te zien vond ik en nu is het toch wel 1 van de betere sony games die ik al op ps4 gespeeld heb
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1514
Shadow of war ant lenen van een maat. Khad eventjes genoeg van het vrolijke lego dimensions en goesting om orcs in elkaar te slaan met het motto, hoe meer bloed hoe meer vreugde. Kga blij zijn als God of war er is, kan ik me nog eens goed uitleven :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image