Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7471
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:
Tenzij zijn vriendin een laag muurtje is in regio Brussel zou het kunnen. Maar ik denk niet dat ruler op bakstenen valt :p

+++ vandaag weer les gaan geven in de hogeschool
+++ deze avond personeelsfeest
Een baksteen heeft maar weinig inhoud natuurlijk :lol:
Dat is te zien wel modelletje je verkiest, deze:
Image
of deze:
Image
+++ Straks naar een documentaire over de katten van Istanbul met met0t0 :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7472
gamerke1992 wrote:
Gamefreak wrote:
gamerke1992 wrote:
NTGSruler wrote:----- Vrouwlief accident gehad met de auto deze middag. Gelukkig alleen blikschade. Wel weer serieuze kost om te laten herstellen.
Dan ben je niet de enige. Mijn vriendin eergisteren ook door de sneeuw :cry:
indien het dezelfde dag was, zaten ze misschien tegen elkaar ? :idea:
Tenzij zijn vriendin een laag muurtje is in regio Brussel zou het kunnen. Maar ik denk niet dat ruler op bakstenen valt :p

+++ vandaag weer les gaan geven in de hogeschool
+++ deze avond personeelsfeest
nee maar de gozer heeft soms wel een baksteen in de maag :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7475
--- Zware dagen :(
-- Stage is zo, zo, zo veel papierwerk, maar tegelijk ook medelijde met de praktijkassistenten die dat allemaal moeten lezen enzo
(Dat zijn mensen die 1 dag in de week voor de lerarenopleiding werken en de andere dage leerkracht secundair of lerarenopleiding op de hogeschool zijn. Zij moeten bijna wekelijks lessen geven (telkens 2,5 uur), en begeleiden elk ongeveer 10 studenten, die 10 studenten hebben elk 4 stageplaatsen, dat betekent 40 stagemappen (met daarin veel, heel veel lesvoorbereidingen, evaluatieformulieren, reflecties, om nog maar van de administratie te zwijgen) en 40 stagebezoeken over heel Vlaanderen)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7480
gamerke1992 wrote:+++ ik had een jobaanbieding gekregen van een grote firma
+++ met hoog loon, mooie auto, laptop, vergoedingen (kleren, kapper,lunch,...)
+++ vandaag mee gaan praten
+++ klinkt allemaal fantastisch
--- maar dat betekent wel weggaan van mijn huidige job die ik enorm graag doe en waar ook kansen beschikbaar zijn
--- dilemma
Volg je hart zoals ze hier zeggen maar gebruik mss toch ook maar je verstand. Uit verschillende posts van jou concludeer ik dat je erg graag in het ziekenhuis werkt. We willen allemaal graag hogerop geraken en goed verdienen, maar dit weegt echt niet op tegen elke dag met goesting te gaan werken ondanks mss de mindere verdienste. Ik spreek uit ervaring. Vrouwlief is nogal "lastig" op dat vlak. Kort gezegd: Ze doet nu een job die 1000 euro minder betaalt per maand. Maar ik heb nu elke dag een gelukkige, blije vrouw in huis. Dat haar werk op 190meter van thuis is helpt ook natuurlijk. Maar you get the point...

++++ Nog 2 dagjes in Den Helder en vrijdag beginnen aan 3 weken verlof en genieten van de feestdagen.
++++ Eindelijk nog eens deftig kunnen gamen binnenkort.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7481
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:+++ ik had een jobaanbieding gekregen van een grote firma
+++ met hoog loon, mooie auto, laptop, vergoedingen (kleren, kapper,lunch,...)
+++ vandaag mee gaan praten
+++ klinkt allemaal fantastisch
--- maar dat betekent wel weggaan van mijn huidige job die ik enorm graag doe en waar ook kansen beschikbaar zijn
--- dilemma
Volg je hart zoals ze hier zeggen maar gebruik mss toch ook maar je verstand. Uit verschillende posts van jou concludeer ik dat je erg graag in het ziekenhuis werkt. We willen allemaal graag hogerop geraken en goed verdienen, maar dit weegt echt niet op tegen elke dag met goesting te gaan werken ondanks mss de mindere verdienste. Ik spreek uit ervaring. Vrouwlief is nogal "lastig" op dat vlak. Kort gezegd: Ze doet nu een job die 1000 euro minder betaalt per maand. Maar ik heb nu elke dag een gelukkige, blije vrouw in huis. Dat haar werk op 190meter van thuis is helpt ook natuurlijk. Maar you get the point...

++++ Nog 2 dagjes in Den Helder en vrijdag beginnen aan 3 weken verlof en genieten van de feestdagen.
++++ Eindelijk nog eens deftig kunnen gamen binnenkort.

Dat is inderdaad exact waarom ik het niet zou aannemen. Goed verwoord.

--- Er werd vandaag een pakje geleverd, maar dat is dus niet bij ons geweest, aangezien we niet thuis waren op dat uur
--- Er staat een naam op de handtekening die ik totaal niet ken en ik ben al alle buren afgegaan
--- Ik hoop dat ik het nog terug zie, het is een fotoboek, dus zijn ze daar echt niets mee
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7482
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:+++ ik had een jobaanbieding gekregen van een grote firma
+++ met hoog loon, mooie auto, laptop, vergoedingen (kleren, kapper,lunch,...)
+++ vandaag mee gaan praten
+++ klinkt allemaal fantastisch
--- maar dat betekent wel weggaan van mijn huidige job die ik enorm graag doe en waar ook kansen beschikbaar zijn
--- dilemma
Volg je hart zoals ze hier zeggen maar gebruik mss toch ook maar je verstand. Uit verschillende posts van jou concludeer ik dat je erg graag in het ziekenhuis werkt. We willen allemaal graag hogerop geraken en goed verdienen, maar dit weegt echt niet op tegen elke dag met goesting te gaan werken ondanks mss de mindere verdienste. Ik spreek uit ervaring. Vrouwlief is nogal "lastig" op dat vlak. Kort gezegd: Ze doet nu een job die 1000 euro minder betaalt per maand. Maar ik heb nu elke dag een gelukkige, blije vrouw in huis. Dat haar werk op 190meter van thuis is helpt ook natuurlijk. Maar you get the point...

++++ Nog 2 dagjes in Den Helder en vrijdag beginnen aan 3 weken verlof en genieten van de feestdagen.
++++ Eindelijk nog eens deftig kunnen gamen binnenkort.
Wat jij hier allemaal typt is juist precies wat ik bedoelde met volg je hart. :D Ik wilde niet teveel voor gamerke invullen, dus heb er niet teveel omschrijving bij gegeven, maar ik had wel hetzelfde idee als jij.
Ik beredeneerde juist: de meeste mensen die hun verstand gebruiken gaan alleen voor het geld. Jij beredeneert: gebruik je verstand, doe waar je gelukkig van wordt :D
Ik denk dat iedereen hier juist moet doen wat hij/zij leuk vindt om te doen, regardless of wat het betaalt. Het is me tijdens een kort verblijf in Dubai op een congres vol met rijke stinkerds nog maar eens meer dan ooit duidelijk geworden: geld maakt absoluut niet gelukkig.
Plezier hebben in je job, iets voor je medemens betekenen etc. wel.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7483
paveman wrote:
NTGSruler wrote:
gamerke1992 wrote:+++ ik had een jobaanbieding gekregen van een grote firma
+++ met hoog loon, mooie auto, laptop, vergoedingen (kleren, kapper,lunch,...)
+++ vandaag mee gaan praten
+++ klinkt allemaal fantastisch
--- maar dat betekent wel weggaan van mijn huidige job die ik enorm graag doe en waar ook kansen beschikbaar zijn
--- dilemma
Volg je hart zoals ze hier zeggen maar gebruik mss toch ook maar je verstand. Uit verschillende posts van jou concludeer ik dat je erg graag in het ziekenhuis werkt. We willen allemaal graag hogerop geraken en goed verdienen, maar dit weegt echt niet op tegen elke dag met goesting te gaan werken ondanks mss de mindere verdienste. Ik spreek uit ervaring. Vrouwlief is nogal "lastig" op dat vlak. Kort gezegd: Ze doet nu een job die 1000 euro minder betaalt per maand. Maar ik heb nu elke dag een gelukkige, blije vrouw in huis. Dat haar werk op 190meter van thuis is helpt ook natuurlijk. Maar you get the point...

++++ Nog 2 dagjes in Den Helder en vrijdag beginnen aan 3 weken verlof en genieten van de feestdagen.
++++ Eindelijk nog eens deftig kunnen gamen binnenkort.
Wat jij hier allemaal typt is juist precies wat ik bedoelde met volg je hart. :D Ik wilde niet teveel voor gamerke invullen, dus heb er niet teveel omschrijving bij gegeven, maar ik had wel hetzelfde idee als jij.
Ik beredeneerde juist: de meeste mensen die hun verstand gebruiken gaan alleen voor het geld. Jij beredeneert: gebruik je verstand, doe waar je gelukkig van wordt :D
Ik denk dat iedereen hier juist moet doen wat hij/zij leuk vindt om te doen, regardless of wat het betaalt. Het is me tijdens een kort verblijf in Dubai op een congres vol met rijke stinkerds nog maar eens meer dan ooit duidelijk geworden: geld maakt absoluut niet gelukkig.
Plezier hebben in je job, iets voor je medemens betekenen etc. wel.

Dat laatste is enorm aanwezig in mijn huidige job :D

+++ mijn pakje is terecht
+++ zalige deal gedaan. Er was een prijsfout op Amazon en ze hadden het al verzonden voor ze het door hadden. 20 euro betaald ipv 120 euro :)
Image