Re: Je laatste aankoop (geen games)

1450
gamerke1992 wrote:
RoyVdW wrote:Wat zat er nu in die doos buiten lucht :think: Dit is anders een rip off. Deze bijdrage gaat niets verhelpen aan de problematiek van het Kyoto protocol.
Ik heb het nog niet ontvangen :p Het zou wel al onderweg zijn.
Ik heb het ontvangen. Het was een lege doos, dus ik ga mijn geld terug vragen :p
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1452
Belachelijk je ziet toch wat je besteld hebt. Ik had wel een vermoeden dat er enkel lucht zou inzitten. Minder kan er niet in. Ga je ze een proces aandoen als je het niet terug krijgt? ;p Ze hadden er idd wel een kleine attentie kunnen instoppen zoals een nepdrol voor elke idioot die erin trapt of pakt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1453
RoyVdW wrote:Belachelijk je ziet toch wat je besteld hebt. Ik had wel een vermoeden dat er enkel lucht zou inzitten. Minder kan er niet in. Ga je ze een proces aandoen als je het niet terug krijgt? ;p Ze hadden er idd wel een kleine attentie kunnen instoppen zoals een nepdrol voor elke idioot die erin trapt of pakt.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk

Als je onderstaande mail ziet, dan verwacht je toch echt iets te krijgen? Denk maar aan de ibood box van 100 euro, waar allerlei verassingen inzitten.
Image
Image