Re: PlayStation Plus

1292
Kolm wrote:Lol, ik was gisteren nog teleurgesteld dat ik plots psychopass voor vita niet meer kon vinden op bol, terwijl het wel nog op mijn scherm van 2 dagen geleden stond. Dan maar de hapiness limited edition voor PS4 gekocht :shhhh:

PS4 games heb ik al en de PS VR game ken ik niet. De PS3 games heb ik ook niet geloof ik, maar book of written tales zal ik wel spelen denk ik.
Uncanny valley voor vita ken ik (nog) niet
Starblood Arena is een game waar je goed misselijk van kan worden. Maar wel een leuke game
Image

Re: PlayStation Plus

1298
Marty wrote:Kan zijn dat je Batman opnieuw moet binnenhengelen. Bij mij stond ie namelijk weer op "gratis" en niet op "gekocht"
Ge bedoelt in het overzicht van de maandelijkse games? Of als ge op de pagina van de game zelf staat?
Bij mij lijken er geen problemen te zijn, staat toch in de downloadlijst.

Re: PlayStation Plus

1299
Marty wrote:Yessss ik mag weer :lol:

Line up:

Deus Ex: Mankind Divided (PS4)
Batman: The Telltale Series (PS4)
StarBlood Arena VR (PS+ Bonus)
That’s You! (PS+ Bonus)
Sacred 3 (PS3)
Book of Unwritten Tales 2 (PS3)
Psycho-Pass: Mandatory Happiness (PS Vita)
Uncanny Valley (PS Vita & PS4)
Weet niet of het bekend is maar de PS4 versie van PSYCHO-PASS Mandatory Happiness is ook gratis te downloaden
Image

Re: PlayStation Plus

1300
Marty wrote:Weet niet of het bekend is maar de PS4 versie van PSYCHO-PASS Mandatory Happiness is ook gratis te downloaden
Nice! In eerste instantie was dat enkel in de US... Alleen jammer dat PS4 en PSVita 1 trophylijst delen, geen dubbele platinum :p
Image

Re: PlayStation Plus

1302
Sanity penguin wrote:Ik neem aan dat je met guide gespeeld hebt? Is het geen gedoe met dat soort spellen dat je er verschillende saves enzo moet op nahouden?
Uiteindelijk wel, zonder guide alle eindes halen is gewoon onmogelijk :D
De mini-game is wel prima te doen zonder guide, dat is eigenlijk de zogenaamde 2048 game, maar dan met wat kleine uitbreidingen. Veel guide is daar ook niet aan.
Image
cron