Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7504
gamerke1992 wrote:+++ Eindelijk eindelijk EINDELIJK verlof voor 5 daagjes
+++ ik had er nood aan na elke week 6 dagen werken
+++ nest thermostaat is toegekomen
--- ik durf het niet zo goed zelf te installeren, stel dat ik de foute draden zou verbinden :?
??? Ontploffen doet het toch alleen als je de foute draden doorknipt? :think:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7506
++++++ Mini kerstverhaaltje. Met oudjaar ga ik altijd met mijn vriendengroep oudjaar vieren bij mijne beste maat (verjaart ook op 1 januari). Nu zitten mijn ouders en zus hier elk jaar triestig alleen maar wat naar de tv te kijken. Nu hebben juist de ouders van dieje maat gebeld om te vragen of ze geen zin hadden om vanavond mee een aperitief te komen drinken. Ons mama was zoooo gelukkig
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7509
+++ Vrolijke feestdagen iedereen

+++ Haha, mijn beste maat was vroeger een goede Xbox fan. Nu eeft em een PS4 gekregen voor kerst! Hahaha
+++ FFXV
+++ Feestdagen = broer, zus en ik gametijd!

--- Weeral niet een job kunnen strikken...
--- Waarschijnlijk problemen met een pakje...
Zeurpiet van het jaar 2014
Zeurpiet van het jaar 2016
2de grootste zeurpiet van het jaar 2017
Comment of the Week houder PS EU blog x2

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7513
Het beste voor iedereen in 2018 en dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen.

+++/--- Gisteren als kerstcadeau een goudvis gekregen. Superblij mee, maar wel echt in paniek nu. Heeft te weinig water en we hebben geen zuurstofpompje. Nu hebben we hem effe in een grote kom gestoken tot we morgen naar de dierenwinkel kunnen gaan. Waarschijnlijk dat we ook een maatje gaan kopen zodat hij niet alleen is.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7514
Mr.Wolf wrote:Het beste voor iedereen in 2018 en dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen.

+++/--- Gisteren als kerstcadeau een goudvis gekregen. Superblij mee, maar wel echt in paniek nu. Heeft te weinig water en we hebben geen zuurstofpompje. Nu hebben we hem effe in een grote kom gestoken tot we morgen naar de dierenwinkel kunnen gaan. Waarschijnlijk dat we ook een maatje gaan kopen zodat hij niet alleen is.
Tip: koop minstens een aquarium van 100 liter, eigenlijk liefst 200l, koop een heel sterke pomp, goedvissen zijn vuile dieren. Planten eten ze normaal gezien direct op. Geen gekleurde droogvoervlokken kopen, dat is zoals fastfood voor mensen. Bottom line: goudvissen horen eigenlijk echt niet in een aquarium. In een giga aquarium of een leuke vijver worden ze tot 30 cm en 15 jaar oud. In een te klein aquarium (alles onder 150 liter voor 2 goudvissen en een veelvoud voor meer dieren) en ze kunnen max een jaar of twee worden. Bovendien, ze blijven misschien klein, maar hun organen groeien door, ik denk dat ik daar geen tekening bij moet maken.
Ik moet ditzelfde verhaal aan mensen blijven vertellen en krijg dan vaak boze blikken. Het spijt mij, maar goudvissen in kleine aquaria sterven zo'n pijnlijke dood dat ik mijn mond niet kan houden. Het spijt mij echt dat ik uw vreugde zo moet inslaan, echt, ik wou dat ik een leuker verhaal kon vertellen. Mijn tip is nu een groot aquarium op een tweedehandssite zoeken, daar zijn ze soms erg goedkoop en in de dierenwinkel hebben ze vaak niet ee,s groot genoege modellen. Hou de vissen tot na de winter, als het wat warmer is zoek je een fantastische vijver in de buurt, bij iemand in de tuin want in wilde vijvers eten ze zo veel dat ze alle andere dieren verdrijven.
Wil je graag vissen? Stuur mij een pm en dan help ik je met de ervaring die ik ondertussen heb opgedaan :)
Nogmaals, echt sorry dat ik de vreugde verpest, maar ik doe het voor het geluk van jouw nieuwste aanwinst.

+++ Leuk nieuwjaar gehad thuis, lekker rustig met met0t0, mama, broer en vriendin en de buurvrouw :)
+/- Dan op nieuwjaarsdag de schoonfamilie... Mij verbrand (gelukkig ondertussen helemaal genezen dankzij snelle afkoeling an flamazine)... Maar gelukkig heeft het ook wat opgebracht :)