Re: Je laatste aankoop (geen games)
1446Het is geen grap Ik hoop alleen dat er iets in die doos gaat zitten. Maar dat weet ik dus niet.RoyVdW wrote:Is dat nu echt dat je een doos hebt gekocht of een grap???
1447misschien een klomp goud ??gamerke1992 wrote:Het is geen grap Ik hoop alleen dat er iets in die doos gaat zitten. Maar dat weet ik dus niet.RoyVdW wrote:Is dat nu echt dat je een doos hebt gekocht of een grap???
1448Wat zat er nu in die doos buiten lucht Dit is anders een rip off. Deze bijdrage gaat niets verhelpen aan de problematiek van het Kyoto protocol.
1449Ik heb het nog niet ontvangen Het zou wel al onderweg zijn.RoyVdW wrote:Wat zat er nu in die doos buiten lucht Dit is anders een rip off. Deze bijdrage gaat niets verhelpen aan de problematiek van het Kyoto protocol.
1450Ik heb het ontvangen. Het was een lege doos, dus ik ga mijn geld terug vragengamerke1992 wrote:Ik heb het nog niet ontvangen Het zou wel al onderweg zijn.RoyVdW wrote:Wat zat er nu in die doos buiten lucht Dit is anders een rip off. Deze bijdrage gaat niets verhelpen aan de problematiek van het Kyoto protocol.
1452Belachelijk je ziet toch wat je besteld hebt. Ik had wel een vermoeden dat er enkel lucht zou inzitten. Minder kan er niet in. Ga je ze een proces aandoen als je het niet terug krijgt? ;p Ze hadden er idd wel een kleine attentie kunnen instoppen zoals een nepdrol voor elke idioot die erin trapt of pakt.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
1453RoyVdW wrote:Belachelijk je ziet toch wat je besteld hebt. Ik had wel een vermoeden dat er enkel lucht zou inzitten. Minder kan er niet in. Ga je ze een proces aandoen als je het niet terug krijgt? ;p Ze hadden er idd wel een kleine attentie kunnen instoppen zoals een nepdrol voor elke idioot die erin trapt of pakt.
Als je onderstaande mail ziet, dan verwacht je toch echt iets te krijgen? Denk maar aan de ibood box van 100 euro, waar allerlei verassingen inzitten.
1454Zelfs op de site staat dat er niets in zit
It's not just a box.
Correction: it's literally just a 5" box. On the face of the box, you'll find an inspiring quote. Put it on your desk to remind friends and family that you're financially responsible.
It's not just a box.
Correction: it's literally just a 5" box. On the face of the box, you'll find an inspiring quote. Put it on your desk to remind friends and family that you're financially responsible.
1455Ja dat is waar Ik dacht gewoon #yoloMarty wrote:Zelfs op de site staat dat er niets in zit
It's not just a box.