Re: Wat speel je op dit moment?

1517
Kolm wrote:Saints Row IV Re-elected. Beetje geschift zijn ze wel... :q:
En nu maar hopen dat die ene trophy voor upgraden van alle powers niet glitcht, had niet de hele tekst goed gelezen blijkbaar.
Beetje luchtigere game na Evolve? :P

Ik aan switchen tss F1, CoD WW2 en Gran Turismo Sport al is die laatste ondertussen al eventjes geleden.
Ik wil F1 platten maar ik heb mij echt mispakt aan de grind... het is moeilijk om mezelf te blijven motiveren om door te gaan. Zit nu op 5 races van het einde van het 2e seizoen.. 75% van alle upgrades unlocken zal nog tijdje duren...
Daarom wissel ik het af met wat WW2 multiplayer fun. Ik moet mezelf ook inhouden om nu eens deftig te beginnen aan de SP van CoD.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1518
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Saints Row IV Re-elected. Beetje geschift zijn ze wel... :q:
En nu maar hopen dat die ene trophy voor upgraden van alle powers niet glitcht, had niet de hele tekst goed gelezen blijkbaar.
Beetje luchtigere game na Evolve? :P
Dat kan je wel stellen :lol:
Eens je wapens maximaal geupgrade zijn, dan is het gewoon hersenloos knallen :love:

En ik heb voor een zeldzame keer geluk met het glitchen van trophies: Geen glitch voor deze trophy!
Enkel nog de 40u spelen trophy voor de platinum en de kerstmis DLC voor 100%.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1519
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:Saints Row IV Re-elected. Beetje geschift zijn ze wel... :q:
En nu maar hopen dat die ene trophy voor upgraden van alle powers niet glitcht, had niet de hele tekst goed gelezen blijkbaar.
Beetje luchtigere game na Evolve? :P
Dat kan je wel stellen :lol:
Eens je wapens maximaal geupgrade zijn, dan is het gewoon hersenloos knallen :love:

En ik heb voor een zeldzame keer geluk met het glitchen van trophies: Geen glitch voor deze trophy!
Enkel nog de 40u spelen trophy voor de platinum en de kerstmis DLC voor 100%.
Nice en dan weer platinum erbij!! :jip:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1520
NTGSruler wrote:Nice en dan weer platinum erbij!! :jip:
Jep! Maar ik denk dat dat nog even gaat wachten. Ik moet nog 1 DLC trophy voor het doen van 3 activities en daarna zal ik nog 4-5u moeten idlen voor die 40u trophy. Alleen heb ik nu vakantie en tijd om te gamen, dus heb ik geen zin om te kijken naar een PS4 die staat te idlen...

Dus na die DLC trophy ga ik waarschijnlijk verder met Apotheon. Die game is iets minder dan ik had verwacht.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1521
Kolm wrote:
NTGSruler wrote:Nice en dan weer platinum erbij!! :jip:
Jep! Maar ik denk dat dat nog even gaat wachten. Ik moet nog 1 DLC trophy voor het doen van 3 activities en daarna zal ik nog 4-5u moeten idlen voor die 40u trophy. Alleen heb ik nu vakantie en tijd om te gamen, dus heb ik geen zin om te kijken naar een PS4 die staat te idlen...

Dus na die DLC trophy ga ik waarschijnlijk verder met Apotheon. Die game is iets minder dan ik had verwacht.
Wel een gemakkelijk platinum vond ik die Apotheon. Er was ook een glitch waardoor je enkel de eindbaas op hard moet doen om die trophy te krijgen. Bespaart heel wat tijd :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1522
Mr.Wolf wrote:Wel een gemakkelijk platinum vond ik die Apotheon. Er was ook een glitch waardoor je enkel de eindbaas op hard moet doen om die trophy te krijgen. Bespaart heel wat tijd :p
Daarnet ben ik er nog wat mee verder gegaan... Nog steeds niet echt leuk. Wat me vooral stoort zijn de vijanden die na een paar seconden opnieuw opstaan om je opnieuw aan te vallen. Op zich niet zo'n probleem, maar je wapens gaan vrij snel stuk en dus heb ik al regelmatig een stuk herladen om er dan gewoon door te lopen en enkel nog de belangrijke dingen mee te nemen. En dat brengt me bij iets dat ik daarnet voorhad... Op een bepaalde plek hangt er een schild aan de muur, de eerste keer kan ik dat gewoon nemen. Na herladen was dat ding plots met secondelijm of zo aan de muur vastgeplakt want wat ik ook deed, ik kon het niet meer nemen. Een tweede schild wat verderop net hetzelfde, maar dat kon ik de eerste keer ook al niet nemen.
Ik zit nu nog redelijk aan het begin van de game natuurlijk, dus misschien komen er nog wel oplossingen voor mijn probleem. Echt leuk vind ik het voorlopig niet.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1524
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:Wel een gemakkelijk platinum vond ik die Apotheon. Er was ook een glitch waardoor je enkel de eindbaas op hard moet doen om die trophy te krijgen. Bespaart heel wat tijd :p
Daarnet ben ik er nog wat mee verder gegaan... Nog steeds niet echt leuk. Wat me vooral stoort zijn de vijanden die na een paar seconden opnieuw opstaan om je opnieuw aan te vallen. Op zich niet zo'n probleem, maar je wapens gaan vrij snel stuk en dus heb ik al regelmatig een stuk herladen om er dan gewoon door te lopen en enkel nog de belangrijke dingen mee te nemen. En dat brengt me bij iets dat ik daarnet voorhad... Op een bepaalde plek hangt er een schild aan de muur, de eerste keer kan ik dat gewoon nemen. Na herladen was dat ding plots met secondelijm of zo aan de muur vastgeplakt want wat ik ook deed, ik kon het niet meer nemen. Een tweede schild wat verderop net hetzelfde, maar dat kon ik de eerste keer ook al niet nemen.
Ik zit nu nog redelijk aan het begin van de game natuurlijk, dus misschien komen er nog wel oplossingen voor mijn probleem. Echt leuk vind ik het voorlopig niet.
Best wel jammer. Al dikwijls getwijfeld om Apotheon te starten maar blij dat ik het dus nog niet gedaan heb. Je zal er wel geraken maar voor de moment heb ik niet het geduld om met glitchy games bezig te zijn ookal zijn ze niet moeilijk.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1527
Sanity penguin wrote:Is het ook :D
Ik heb just cause 3 terug opgepikt maar aaaargh... die wingsuit zijmissies!
Ik heb JC3 nog niet superveel gespeeld, maar wel al een paar wingsuit challenges gedaan. Sommige moest ik 2-3 keer proberen, maar tot waar ik zit, viel het wel mee vond ik. Misschien moet het ergste nog komen :think:
Weet eigenlijk niet meer waarom ik met de game gestopt ben toen. Misschien omdat het een beetje repetitief werd? :shhhh:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1529
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:Is het ook :D
Ik heb just cause 3 terug opgepikt maar aaaargh... die wingsuit zijmissies!
Ik heb JC3 nog niet superveel gespeeld, maar wel al een paar wingsuit challenges gedaan. Sommige moest ik 2-3 keer proberen, maar tot waar ik zit, viel het wel mee vond ik. Misschien moet het ergste nog komen :think:
Weet eigenlijk niet meer waarom ik met de game gestopt ben toen. Misschien omdat het een beetje repetitief werd? :shhhh:

Ik heb er twee waar ik maar niet aan de 5 gears geraak. Altijd een paar honderd punten te weinig :lol:
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1530
Sanity penguin wrote:
fsterchele23 wrote:Ik ben bezig met the evil within 2 en ik ben aangenaam verrast en vind et eigenlijk superawesome :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Is het ook :D
Ik heb just cause 3 terug opgepikt maar aaaargh... die wingsuit zijmissies!
Die damage challenges met wapens worden een pak moeilijker dan die wingsuit challenges naar het einde toe