Re: Wat speel je op dit moment?

1535
Sanity penguin wrote:Al de rest is best makkelijk en die online trophies hebben we eerder al uit de weg geruimd :D
Moeilijkste zal worden om alle challznges met 5 gears te beëindigen.
Het is vooral een kwestie van al die provincies te bevrijden en laat dat nu bijna exact hetzelfde zijn als wat ik de afgelopen dagen in Saints Row IV heb gedaan... Alleen de naampjes zijn daar anders, maar het beestje is hetzelfde.
En dan die challenges. Ik hoor er nogal gemengde reacties over, maar ik denk dat het wel moet lukken.
met0t0 wrote:Begonnen aan Everybody's Gone to the Rapture. Nog maar een uurtje gespeeld, dus ik weet nog niet hoe het verder zal evolueren. Wel een mooi dorpje en leuke mysterieuze sfeer :)
Er komt een punt waarop je je gaat ergeren aan de traagheid der wandelen... Al ging het met een bepaalde knop (rondje of R2?) wel ietsje sneller. Verder vond ik het inderdaad wel leuk met al die mysteries!

Bij Apotheon heb ik toch nog is een trophy gehaald... Ik heb echt het gevoel dat ik vooral zit rond te rennen van hot naar her en weer terug.
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1536
Kolm wrote:
met0t0 wrote:Begonnen aan Everybody's Gone to the Rapture. Nog maar een uurtje gespeeld, dus ik weet nog niet hoe het verder zal evolueren. Wel een mooi dorpje en leuke mysterieuze sfeer :)
Er komt een punt waarop je je gaat ergeren aan de traagheid der wandelen... Al ging het met een bepaalde knop (rondje of R2?) wel ietsje sneller. Verder vond ik het inderdaad wel leuk met al die mysteries!
Nu valt het nog wel mee, past bij de sfeer van de game. Zolang ik niks moet achtervolgen aan hoge snelheden, zal het nog wel lukken :P
Ik denk dat het inderdaad met R2 ietsje sneller gaat, maar nu ook niet zo opvallend veel sneller.

Re: Wat speel je op dit moment?

1538
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:Al de rest is best makkelijk en die online trophies hebben we eerder al uit de weg geruimd :D
Moeilijkste zal worden om alle challznges met 5 gears te beëindigen.
Just Cause 3. Die ga ik toch ook nog eens doen. Lijkt mij fantastische game?
Erg goed, maar te repetitief. Denk Far Cry, maar met meer vrijheid.

Re: Wat speel je op dit moment?

1539
Tjeefkeuh wrote:
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:Al de rest is best makkelijk en die online trophies hebben we eerder al uit de weg geruimd :D
Moeilijkste zal worden om alle challznges met 5 gears te beëindigen.
Just Cause 3. Die ga ik toch ook nog eens doen. Lijkt mij fantastische game?
Erg goed, maar te repetitief. Denk Far Cry, maar met meer vrijheid.
Ik heb het niet kunnen uitspelen dankzij dat repetitieve gedoe. De gameplay is geweldig, en de basissen opblazen zijn ook leuk voor de eerste 5 uur. Daarna begin je pas door te hebben dat ze nogal vaak ctrl c en ctrl v hebben gedaan :p
Image

Re: Wat speel je op dit moment?

1541
Gamefreak wrote:
fsterchele23 wrote:Ik ben bezig met the evil within 2 en ik ben aangenaam verrast en vind et eigenlijk superawesome :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
nog niemand gezien die op uw buren in de straat lijken Sooi ?
nu daget zegt, khin paar keer ene tegengekomen die verdacht veel op men ma trekt en 1 van de personages wou ik eigenlijk direct doodschieten van de eerste cutscene waar hij in tevoorschijn komt.

ik heb just cause 3 wel uitgespeeld en eigenlijk alles opgeblazen wat er kon opgelblazen worden. de challenges heb ik achterwege gelaten omdak da dus hatelijk vind :p. gewoon een game om te amuseren en dat heb ik ook gedaan op een paar momentjes na waar de framedrops bikke erover waren.
Image