Re: Pronken met je Platinums

2019
#98 F1 2017
Image
Ik heb deze game serieus onderschat. 50-60u voor de multiplayer (level 50). En in de career is er een trophy waarbij je 75% van alle upgrades moet unlocken. Dit heeft 5 seizoenen geduurd aan 20 races per seizoen met invitational events en practice sessions. 60-80u aan career alleen. Je krijgt waar voor je geld met deze game.

#99 The Wolf Among Us
Image
Zéér goed verhaal. Eventjes moeten zoeken nog voor een fable in episode 2 maar gelukkig redelijk snel gevonden.

Ik ben klaar voor nummer 100. GTA Vice City wordt geen makkie. Ga wel serieus genieten van de game te herbeleven.
Image

2021
Kolm wrote:Proficiat! :cool:
En het is enkel waar voor je geld als je voor de trophies gaat... anders zou je waarschijnlijk nooit zoveel seizoenen doen
Net als ik ook nooit zolang Evolve gespeeld zou hebben zonder de trophies :nerd:
Je hebt een goed punt daar :nerd:
Halfweg de career vond ik de optie dat je door kon skippen naar qualifying en je niet alle practice sessions moest doorlopen. Ook dat je de races kon simmen ipv zelf rijden :yawn: Nadeel is dat je daardoor véél minder resource points krijgt die je net nodig hebt voor de upgrades. Dus geen idee wat dan uiteindelijk het snelste zou zijn. Het voelde aan als een grind omdat je over die 5 seizoenen wat ik gedaan heb altijd hetzelfde doet. Gameplay is dan ook gewoon F1 racen. Toch durf ik eerlijk bekennen dat ik er van genoten heb, al zal ik de game in de eerstkomende tijd niet snel opstarten :P

Tijd voor Vice City!! Iemand in mijn friendslist suggereerde Gran Turismo Sport als 100e. Omdat het een Ultra Rare platinum is. Heb toch eventjes getwijfeld omdat GT wel in mijn hart zit ook. Vond het wel een mooie suggestie. Vice City wordt zeker niet makkelijk. Maar ga er van genieten. Tijd voor wat ontspanning met een luchtigere game.
Image

2023
GT Sport zou dan wel opnieuw een grind worden denk ik. Ik weet ook niet of die wins en poles in online games moeten komen? Zo ja, dan weet ik dat ik er niet eens aan hoef te beginnen... En dan is het opnieuw veel racen de komende tijd, ik kan aannemen dat het nu even tijd is voor wat anders :lol:
Image

2024
Kolm wrote:GT Sport zou dan wel opnieuw een grind worden denk ik. Ik weet ook niet of die wins en poles in online games moeten komen? Zo ja, dan weet ik dat ik er niet eens aan hoef te beginnen... En dan is het opnieuw veel racen de komende tijd, ik kan aannemen dat het nu even tijd is voor wat anders :lol:
Dat is idd een grote grind en het moet online gebeuren die wins. Er is een kleine omweg door bewust in de lagere rankings te blijven om te kunnen winnen. Nadeel is dat je veel meer crashes hebt dan bij de hogere rankings waar spelers serieus racen, maar die zijn dan weer 2-3 seconden sneller dan mij ;(
En weer racen idd. Dus GTA wordt het. Ondertussen al begonnen. Maandag is mijn vakantie gedaan :lol:

@paveman: bedankt hoor! En nee je kunt mij niet meer doen twijfelen. Het nostalgische gevoel met VC is terug en het is zalig!
Image

2025
NTGSruler wrote:
Kolm wrote:GT Sport zou dan wel opnieuw een grind worden denk ik. Ik weet ook niet of die wins en poles in online games moeten komen? Zo ja, dan weet ik dat ik er niet eens aan hoef te beginnen... En dan is het opnieuw veel racen de komende tijd, ik kan aannemen dat het nu even tijd is voor wat anders :lol:
Dat is idd een grote grind en het moet online gebeuren die wins. Er is een kleine omweg door bewust in de lagere rankings te blijven om te kunnen winnen. Nadeel is dat je veel meer crashes hebt dan bij de hogere rankings waar spelers serieus racen, maar die zijn dan weer 2-3 seconden sneller dan mij ;(
En weer racen idd. Dus GTA wordt het. Ondertussen al begonnen. Maandag is mijn vakantie gedaan :lol:

@paveman: bedankt hoor! En nee je kunt mij niet meer doen twijfelen. Het nostalgische gevoel met VC is terug en het is zalig!
Trophyguide schat VC in op max 35u... Zonder vandaag heb je nog 4 dagen. Stel dat het nog 40u wordt omdat de trophyguide max vaak toch iets lager is dan de tijd die het werkelijk vraagt (in mijn geval toch), dan hoef je slechts 10u per dag te spelen om hem te halen voor maandag :D
Image