Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7531
+++ Teamleider van project geworden!
+/- Eerste week van het jaar was erg druk en het was best wel even wennen aan alles
+++ Gisteren vanalles gedaan wat nodig was...
--- ... vandaag doodmoe omdat ik slecht geslapen heb omdat er iets in mijn rug geschoten was. Uiteindelijk tegen de ochtend in slaap gevallen en dan tot 13u30 geslapen :O
+++ Onverwacht gezellig bezoek gehad!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7533
++ Persona 5
++ afspraak kunnen maken voor deze donderdag bij de cardioloog, anders was het direct uitstellen tot 26 april..
-- eigenlijk wel erg dat een mens zo lang zou moeten wachten voor een onderzoek als er iets aan het hart is
-- extreme moeheid en futloosheid
-- gisteren ook erg veel pijnlijke steken gehad
+/- mijn betablokkers werken goed maar soms gaat m'n hart nu enorm traag en dat is dan ook weer niet goed O.O
-- hartproblemen hebben ook gevolgen voor sollicitaties, soms gewoon geen fut meer hebben en er heel moe uitzien, da's ook niet echt goed natuurlijk
++ vandaag en morgen zit ik nog wat op mijn gemak
++ inschrijven voor een nieuwe Humble Monthly bundle en aldus Civilization 6 spelen, yey
++ Pepijntje stelt het super en 't is echt een prachtig kindje, trotse tante hiero :love:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7534
++/---- Ben nog bijna nooit zo goed voorbereid geweest op de examens als nu. Al mijn taken af en nog redelijk tevreden over, van bijna elk vak een samenvatting,... En toch het gevoel da er nog dingen zijn die ik vergeten ben, of beter kunnen. Morgen eerste examen over conflictbemiddeling enzo, ken het helemaal, maar toch het gevoel dat ik iets gemist heb. Zal misschien ook liggen aan het feit dat er maar een halve cursus was
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7540
Elexus wrote:++ Persona 5
++ afspraak kunnen maken voor deze donderdag bij de cardioloog, anders was het direct uitstellen tot 26 april..
-- eigenlijk wel erg dat een mens zo lang zou moeten wachten voor een onderzoek als er iets aan het hart is
-- extreme moeheid en futloosheid
-- gisteren ook erg veel pijnlijke steken gehad
+/- mijn betablokkers werken goed maar soms gaat m'n hart nu enorm traag en dat is dan ook weer niet goed O.O
-- hartproblemen hebben ook gevolgen voor sollicitaties, soms gewoon geen fut meer hebben en er heel moe uitzien, da's ook niet echt goed natuurlijk
++ vandaag en morgen zit ik nog wat op mijn gemak
++ inschrijven voor een nieuwe Humble Monthly bundle en aldus Civilization 6 spelen, yey
++ Pepijntje stelt het super en 't is echt een prachtig kindje, trotse tante hiero :love :
Dat is best heftig! :|
Zelf kan ik op het ogenblik alles vertellen over geen fut meer hebben en doodmoe zijn. Tel er ook nog spier- en gewrichtspijn bij op dusdanig dat ik soms zelfs amper kan rechtstaan uit de zetel... Ondertussen duurt deze episode ook al een jaar omdat de volgende afspraak altijd weken/maanden later is. Ze denken dat het Crohn is omdat ze geen andere verklaring hebben voor de darmontsteking. Biopten wezen op medicijngebruik (ibuprofen etc), maar dat nam ik allemaal niet meer sinds ik 2 jaar geleden darmontsteking had en ze dat ook dachten. Die episode heeft ook een half jaar geduurd.
Nu zijn ze met behandeling gestart met infusen elke zoveel weken, maar ondertussen er 4 ofzo gehad en volgende maandag opnieuw en ik merk er nog niet zoveel van. Afgelopen jaar heb ik me een maand ofzo goed gevoeld toen ik een vrij hoge dosis prednison nam. Spul is slecht voor alles, maar ik voelde me plots weer supergoed en eindelijk is dagen zonder buikpijn alsof ze messen erin steken en ronddraaien. Maar het is op zich niet direct levensbedreigend als het plots weer eens helemaal fout gaat met de pijn. Dat is bij een hart toch net even anders :dizzy:
Ik hoop dat ze het bij jou wel wat sneller goed geregeld kunnen krijgen.
Mr.Wolf wrote:++/---- Ben nog bijna nooit zo goed voorbereid geweest op de examens als nu. Al mijn taken af en nog redelijk tevreden over, van bijna elk vak een samenvatting,... En toch het gevoel da er nog dingen zijn die ik vergeten ben, of beter kunnen. Morgen eerste examen over conflictbemiddeling enzo, ken het helemaal, maar toch het gevoel dat ik iets gemist heb. Zal misschien ook liggen aan het feit dat er maar een halve cursus was
Je kan maar doen wat je doet en zo te horen heb je toch behoorlijk veel gedaan. Ik geloof niet dat ik tijdens mijn hogere studies van ook maar 1 vak een volledige samenvatting heb gemaakt... Dus wees een beetje zelfverzekerder en dan komt het allemaal goed :cool:
ShAmPi wrote:+++++++++++++ Al 8.5 maand nicotinevrij! : D
Proficiat! Blijven volhouden! :1bier: :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7542
Elexus wrote:++ Persona 5
++ afspraak kunnen maken voor deze donderdag bij de cardioloog, anders was het direct uitstellen tot 26 april..
-- eigenlijk wel erg dat een mens zo lang zou moeten wachten voor een onderzoek als er iets aan het hart is
-- extreme moeheid en futloosheid
-- gisteren ook erg veel pijnlijke steken gehad
+/- mijn betablokkers werken goed maar soms gaat m'n hart nu enorm traag en dat is dan ook weer niet goed O.O
-- hartproblemen hebben ook gevolgen voor sollicitaties, soms gewoon geen fut meer hebben en er heel moe uitzien, da's ook niet echt goed natuurlijk
Heavy amai, hopelijk niets al te erg, ik duim voor je!
Mr.Wolf wrote:++/---- Ben nog bijna nooit zo goed voorbereid geweest op de examens als nu. Al mijn taken af en nog redelijk tevreden over, van bijna elk vak een samenvatting,... En toch het gevoel da er nog dingen zijn die ik vergeten ben, of beter kunnen. Morgen eerste examen over conflictbemiddeling enzo, ken het helemaal, maar toch het gevoel dat ik iets gemist heb. Zal misschien ook liggen aan het feit dat er maar een halve cursus was
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken, je kan echt niet alles perfect kunnen, dat hoeft ook helemaal niet. Je hebt gedaan wat je kon, je hebt je best gedaan, dan moet je al een super mega muggezifterprof hebben om niet goed te scoren :)

+++ Vanavond gamen bij met0t0
+++ Super veel interessante, inspirerende artikels kunnen lezen :)
-- Nog altijd geen druk voelen om dat voorstel in te dienen op 1 februari...

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7544
++/-- Examen viel toch wat harder tegen als verwacht, ma denk dat ik er nog wel door ga zijn. Eerste vraag wist ik al volledig niet (stond enkel in de ppt en was maar een zeer beperkte cursus). Al een geluk dat ik de rest nog wel redelijk wist en mijn begrippen zo goed als allemaal kon geven
-----/++ Volgende examen al deze vrijdag. Weer een zeer beperkte cursus hiervoor, maar wel een taak op 12/20 van de totale punten
Image