Re: Pronken met je Platinums

2026
Trophyguide schat VC in op max 35u... Zonder vandaag heb je nog 4 dagen. Stel dat het nog 40u wordt omdat de trophyguide max vaak toch iets lager is dan de tijd die het werkelijk vraagt (in mijn geval toch), dan hoef je slechts 10u per dag te spelen om hem te halen voor maandag 
Dat gaat niet lukken vermoed ik.. Het hoeft ook niet per se gedaan te zijn. Alleen wordt het aantal uren gamen per dag weer drastisch naar beneden gehaald dan :| Tegen maandag ben ik dan hopelijk al een heel eind op weg naar de :Tp: :lol:
Image

2030
Sanity penguin wrote:Is Vice City dan echt zo'n moeilijke/grind? Die map kan toch niet bijster groot zijn in vergelijking met de huidige games?
Het is niet zo moeilijk of lange grind als dat zo is over gekomen. Ik ervaar wel dat de huidige GTA's makkelijker zijn dan deze. Vooral het rijden is terug wennen. 100% completion halen en Take the Cannoli trophy heb je werk aan. De reden waarom ik deze als nummertje 100 wil is vooral nostalgisch en omdat het ten tijde van de PS2 mijn favoriete game was. En bij het opnieuw spelen weet ik meteen weer waarom. Voor mij persoonlijk de beste setting en sfeer ooit in een GTA game.
Image

2031
NTGSruler wrote:
Sanity penguin wrote:Is Vice City dan echt zo'n moeilijke/grind? Die map kan toch niet bijster groot zijn in vergelijking met de huidige games?
Het is niet zo moeilijk of lange grind als dat zo is over gekomen. Ik ervaar wel dat de huidige GTA's makkelijker zijn dan deze. Vooral het rijden is terug wennen. 100% completion halen en Take the Cannoli trophy heb je werk aan. De reden waarom ik deze als nummertje 100 wil is vooral nostalgisch en omdat het ten tijde van de PS2 mijn favoriete game was. En bij het opnieuw spelen weet ik meteen weer waarom. Voor mij persoonlijk de beste setting en sfeer ooit in een GTA game.
Net die trophy even opgezocht en ik begin al te begrijpen waarom het niet zo eenvoudig is :D
Image

2034
RoyVdW wrote:Proficiat met de plats mensen :smug:

@Sanity: Was Grim F een leuke game? Staat nu aan €1,50 dus is geen geld maar twijfel al even of het de moeite is.
Is wel een klassieker en het verhaal is leuk. In heb wel alles met guide gespeeld, anders is plat quasi onmogelijk. Verplichte tank controls zijn wel wennen aanvankelijk. Beetje terug naar de tijd van de eerste resident evil :D
Image

2037
:Tp: 109 Beschermers Van Het Universum
Image
Eerste plat van 2018. Mooie game weeral van Telltale. Stond in sale dus daarmee. Had nog nooit van deze titel gehoord. Leuke personages en lekker ontspannend verhaal. De nieuwe mega collection staat ook in sale voor €35 die kan ik aan iedereen aanraden. Kijk uit naar TWAU 2 en of er nog een nieuwe TWD komt.
Image

2038
NTGSruler wrote:
met0t0 wrote:Proficiat met F1 2017! Ik zou er nooit het doorzettingsvermogen voor hebben :O Toch zeker niet voor online, offline zou misschien nog lukken.
Online gaf net meer diversiteit vond ik kwa entertainment.
Ja, dat kan ik mij wel inbeelden, maar waren er wel genoeg mensen die serieus wilden racen? Vaak hebt ge per lobby wel een paar gekken die liever in tegengestelde richting proberen rijden enz., maar geen idee of dat bij deze game ook zo erg is.