Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7576
--- Omdat doctoraat indienen is uitgesteld moet ik nu toch nog studeren, ik moet nog wat lessen inhalen (online bekijken) en ik haat dat, die man spreekt zo traag en als pedagoog leer je zo weinig bij (ik volg de specifieke lerarenopleiding en psychologie van de adolescentie is een algemeen vak, dus ook met wiskundigen, economen enzo) :(

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7578
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! :jip: :jip: :jip:
Op de genres die ik gespeeld heb, heb ik gestemd. Op echt de leden stemmen doe ik niet! Ik haat het om iemand aan te duiden die het beste is in iets! Ik wil ook niemand teleurstellen door een naam te geven terwijl eigenlijk andere mensen dit ook verdiend hadden! Daarom is voor mij de hele community member van het jaar, aangezien iedereen zo zijn eigen karakter heeft dat dit forum zijn eigen draai geeft.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7579
Mr.Wolf wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! :jip: :jip: :jip:
Op de genres die ik gespeeld heb, heb ik gestemd. Op echt de leden stemmen doe ik niet! Ik haat het om iemand aan te duiden die het beste is in iets! Ik wil ook niemand teleurstellen door een naam te geven terwijl eigenlijk andere mensen dit ook verdiend hadden! Daarom is voor mij de hele community member van het jaar, aangezien iedereen zo zijn eigen karakter heeft dat dit forum zijn eigen draai geeft.
Stem dan op 'De community'? :)

++ Leren gaat best snel
--- Maar de lessen blijven echt kl***

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7580
Mr.Wolf wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! : jip: :jip: :jip:
Op de genres die ik gespeeld heb, heb ik gestemd. Op echt de leden stemmen doe ik niet! Ik haat het om iemand aan te duiden die het beste is in iets! Ik wil ook niemand teleurstellen door een naam te geven terwijl eigenlijk andere mensen dit ook verdiend hadden! Daarom is voor mij de hele community member van het jaar, aangezien iedereen zo zijn eigen karakter heeft dat dit forum zijn eigen draai geeft.
Juist als cm heb ik me jarenlang onthouden van het stemmen op deze of gene van de community. Tot ik me realiseerde dat het noemen van een naam motiverend kan werken op iedereen en anderen niet per definitie buiten sluit of tot minderwaardig betitelt.
Het hangt mogelijkerwijs ook af van de genoemde argumenten, benoem iets waardoor je denkt dat de genoemde persoon net even extra opviel voor jou en jou alleen. Het kan ook zijn dat jij vindt dat mensen opvallen doordat ze regelmatig aanwezig zijn of wat anderen trollen of spammen noemen jij juist vindt dat ze leven in de brouwerij brengen.

Anderen mogen er een geheel andere mening op na houden en jij dus ook, want zoals je zegt, iedereen is belangrijk in onze community. Dan is een aanvulling zoals WOLF (zonder puntjes) noemt zeker ook een idee! :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7581
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! :jip: :jip: :jip:
je moet er anders in de toekomst een soort van tombola van maken. Dan gaan de Holla... euh, alle leden hier zeker meedoen ! A ja, als je iets gratis kan krijgen :idea:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7582
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! : jip: :jip: :jip:
je moet er anders in de toekomst een soort van tombola van maken. Dan gaan de Holla... euh, alle leden hier zeker meedoen ! A ja, als je iets gratis kan krijgen :idea:
Ik wou een andere opmerking maken, maar die ging misschien een beetje te ver dubbelpunt :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7584
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! :jip: :jip: :jip:
je moet er anders in de toekomst een soort van tombola van maken. Dan gaan de Holla... euh, alle leden hier zeker meedoen ! A ja, als je iets gratis kan krijgen :idea:
Dat zou al meer reactie uitlokken ja. Ik dacht net hetzelfde als Frans aagezien er weinig reactie op komt.
Vind dit ook wat passé zo stemmen op iemand. Er valt idd niks mee te winnen (buiten een medal) of verliezen dus wie geeft er nog om? Zoals Mr. Wolf al zei is iedereen even belangrijk op het forum daarom stem ik ook niet op member vh jaar bv. want dat kan je niet bepalen.

(Er zijn twee Wolven hier een man en vrouw? Wat is de betekenis eigenlijk van WOLF of is het geen afkorting??)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7585
RoyVdW wrote:
Gamefreak wrote:
Sora_Lizard wrote:- - - - - Een beetje teleurstellend is het aantal reacties op de Awards 2017. :(

Tot morgen, zondag 21 januari, kan er echter nog gestemd worden. Kom op Community, laat je van je beste kant zien! :jip: :jip: :jip:
je moet er anders in de toekomst een soort van tombola van maken. Dan gaan de Holla... euh, alle leden hier zeker meedoen ! A ja, als je iets gratis kan krijgen :idea:
Dat zou al meer reactie uitlokken ja. Ik dacht net hetzelfde als Frans aagezien er weinig reactie op komt.
Vind dit ook wat passé zo stemmen op iemand. Er valt idd niks mee te winnen (buiten een medal) of verliezen dus wie geeft er nog om? Zoals Mr. Wolf al zei is iedereen even belangrijk op het forum daarom stem ik ook niet op member vh jaar bv. want dat kan je niet bepalen.

(Er zijn twee Wolven hier een man en vrouw? Wat is de betekenis eigenlijk van WOLF of is het geen afkorting??)
De wolf verwijst soort van naar mijn achternaam (sWOLFs)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7587
RoyVdW wrote:(Er zijn twee Wolven hier een man en vrouw? Wat is de betekenis eigenlijk van WOLF of is het geen afkorting??)
Ja, ik ben een vrouw, partner van met0t0. Ik vind het gewoon een leuk dier :) De puntjes zijn er omdat alle andere versies van wolf al waren ingenomen om het oude Pure forum :p

+++ Fancy food maken, koude pastasalade met visseneitjes, basilucumolie, rode paprika, veldsla, pompoenpitten en zonnebloempitten :)
+++ Vandaag de laaste les luisteren, heb pas maandag examen, dus ik ben heel goed op schema :)

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7589
W.O.L.F. wrote:
RoyVdW wrote:(Er zijn twee Wolven hier een man en vrouw? Wat is de betekenis eigenlijk van WOLF of is het geen afkorting??)
Ja, ik ben een vrouw, partner van met0t0. Ik vind het gewoon een leuk dier : ) De puntjes zijn er omdat alle andere versies van wolf al waren ingenomen om het oude Pure forum : p

+++ Fancy food maken, koude pastasalade met visseneitjes, basilucumolie, rode paprika, veldsla, pompoenpitten en zonnebloempitten : )
+++ Vandaag de laaste les luisteren, heb pas maandag examen, dus ik ben heel goed op schema : )
Ik denk dat Roy doelt op Mr.Wolf, maar die is niet jouw wolf voor zover ik weet :P
Mr.Wolf wrote:--------- Straks moet ik mijn paper gaan verdedigen voor mijn 2 leerkrachten. Naart schijnt doen ze heel lastig, dus heb er echt wel heel veel schrik voor
Sterkte! Hoe is het gegaan?

--- AC Origins DLC downloaden had nogal wat voeten in de aarde... Zie AC Origins topic voor meer.
+++ Download is bijna binnen, dus kunnen er bijna aan beginnen :jip:
--- Nog steeds moe, moe en nog eens moe :snore:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7590
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:--------- Straks moet ik mijn paper gaan verdedigen voor mijn 2 leerkrachten. Naart schijnt doen ze heel lastig, dus heb er echt wel heel veel schrik voor
Sterkte! Hoe is het gegaan?

--- AC Origins DLC downloaden had nogal wat voeten in de aarde... Zie AC Origins topic voor meer.
+++ Download is bijna binnen, dus kunnen er bijna aan beginnen :jip:
--- Nog steeds moe, moe en nog eens moe :snore:
Diegene die mijn paper moest lezen, had ma 1 of 2 vragen gesteld, terwijl de leerkracht die hem niet had gelezen al de rest had gevraagd. Hij zei ook wat dat hij op zijn honger bleef zitten. 1 van zijn vragen was bv: waarom is dan nu die #MeToo ontstaan? 10 jaar geleden waren er ook al beschuldigingen en was er ook sociale media, maar vanaf nu is er echt actie. Hoe komt dat nu? Ja, op zo'n dingen weet ik niet echt antwoord :p Uiteindelijk waren ze wel vaak aan het fronsen, maar ook aan het knikken met wat ik had gezegd. Kan er dus niks op plakken
Image
cron