Was het een plezant spel? Heb een tijd terug bv. Hatoful Boyfriend gespeeld (die ik echt geweldig vond). Valt het daarmee te vergelijken?Kolm wrote:Ik moest toch ff je profiel checken om dit te gelovenMarty wrote:Na meer dan 4 maand maar weer eens een platinum binnen gehengeld
Platinum #162: Psycho-Pass: Mandatory Happiness
Re: Pronken met je Platinums
2042Hatoful Boyfriend waren een hoop erg korte playthroughs die telkens een klein beetje anders waren, als het me nog goed bij staat tenminste.Mr.Wolf wrote:Was het een plezant spel? Heb een tijd terug bv. Hatoful Boyfriend gespeeld (die ik echt geweldig vond). Valt het daarmee te vergelijken?Kolm wrote: Platinum #162: Psycho-Pass: Mandatory Happiness
Hier is een playthrough wel een stuk langer met redelijk wat verschillende eindes. Persoonlijk vind ik Psycho-Pass dan ook een stuk beter qua inhoudelijke content. Dat is waar het in een visual novel uiteindelijk om draait. Hatoful Boyfriend was een beetje maf, maar vond ik een beetje ver gezocht.
Review van Elexus zegt nog een hoop meer: http://www.pressxtorevive.com/psycho-pa ... ss-review/
2043Ik zal de review eens lezen dan, ma ga het wss sowieso een kans gevenKolm wrote:Hatoful Boyfriend waren een hoop erg korte playthroughs die telkens een klein beetje anders waren, als het me nog goed bij staat tenminste.Mr.Wolf wrote:Was het een plezant spel? Heb een tijd terug bv. Hatoful Boyfriend gespeeld (die ik echt geweldig vond). Valt het daarmee te vergelijken?Kolm wrote: Platinum #162: Psycho-Pass: Mandatory Happiness
Hier is een playthrough wel een stuk langer met redelijk wat verschillende eindes. Persoonlijk vind ik Psycho-Pass dan ook een stuk beter qua inhoudelijke content. Dat is waar het in een visual novel uiteindelijk om draait. Hatoful Boyfriend was een beetje maf, maar vond ik een beetje ver gezocht.
Review van Elexus zegt nog een hoop meer: http://www.pressxtorevive.com/psycho-pa ... ss-review/
2044Proficiat Kolm met je nieuwe platinumlust. Heb eens op YT gameplay opgezocht lijkt me echt een vreemd saai Japanse anime
2045#118 Final Fantasy IX
Het blijft een mooie game, alleen jammer van een paar crappy trophies. En m nu nog weer eens doorspelen bevestigt dat voor mij VII en VIII toch beter zijn.
Het blijft een mooie game, alleen jammer van een paar crappy trophies. En m nu nog weer eens doorspelen bevestigt dat voor mij VII en VIII toch beter zijn.
2046Script gebruikt voor de 10000 kills? Of heb je de kleine laten spelen. Alleen maar op x drukken
2047Dat had wel wat geweest ja!Marty wrote:Script gebruikt voor de 10000 kills? Of heb je de kleine laten spelen. Alleen maar op x drukken
Nee, idd een script gebruikt... 16 uur grinden voor 1 trophy was me net wat teveel om het zelf (of een van de kleintjes, haha!) te doen....
2050 110 Hellblade: Senua's Offer
Makkelijke plat en korte game. Verdere uitleg in het uitspeel topic.
Makkelijke plat en korte game. Verdere uitleg in het uitspeel topic.
2052Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!
2053Heb het spel weer van 0 moeten beginnen ervoor ma ik kende de levels al redelijk goe van de eerste savefile met 100%, dus dat ging redelijk vlot die 2de savefilepaveman wrote:Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2054Echt helemaal van 0? Want ik las later nog ergens dat je het ook op een andere savefile kan doen terwijl je die red bricks al hebt en op die manier eigenlijk bijna instant elk level complete. Dan moet je uiteraard nog alle levels doorspelen, maar dan gaat het wel wat makkelijker dan dat je de eerste levels elke stud moet verzamelen of levels moet herspelen om het te halen.fsterchele23 wrote:Heb het spel weer van 0 moeten beginnen ervoor ma ik kende de levels al redelijk goe van de eerste savefile met 100%, dus dat ging redelijk vlot die 2de savefilepaveman wrote:Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!
2055Echt een gekut als een trophy niet wil unlocken. Had het bij Doom ook. Had elke collectible enzo, maar ik kreeg geen trophy. Had wel geen zin om alles opnieuw te doen...fsterchele23 wrote:Heb het spel weer van 0 moeten beginnen ervoor ma ik kende de levels al redelijk goe van de eerste savefile met 100%, dus dat ging redelijk vlot die 2de savefilepaveman wrote:Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!