Re: Pronken met je Platinums

2041
Kolm wrote:
Marty wrote:Na meer dan 4 maand maar weer eens een platinum binnen gehengeld
Ik moest toch ff je profiel checken om dit te geloven :O
Image
Platinum #162: Psycho-Pass: Mandatory Happiness
Was het een plezant spel? Heb een tijd terug bv. Hatoful Boyfriend gespeeld (die ik echt geweldig vond). Valt het daarmee te vergelijken?
Image

Re: Pronken met je Platinums

2042
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: Platinum #162: Psycho-Pass: Mandatory Happiness
Was het een plezant spel? Heb een tijd terug bv. Hatoful Boyfriend gespeeld (die ik echt geweldig vond). Valt het daarmee te vergelijken?
Hatoful Boyfriend waren een hoop erg korte playthroughs die telkens een klein beetje anders waren, als het me nog goed bij staat tenminste.
Hier is een playthrough wel een stuk langer met redelijk wat verschillende eindes. Persoonlijk vind ik Psycho-Pass dan ook een stuk beter qua inhoudelijke content. Dat is waar het in een visual novel uiteindelijk om draait. Hatoful Boyfriend was een beetje maf, maar vond ik een beetje ver gezocht.

Review van Elexus zegt nog een hoop meer: http://www.pressxtorevive.com/psycho-pa ... ss-review/
Image

Re: Pronken met je Platinums

2043
Kolm wrote:
Mr.Wolf wrote:
Kolm wrote: Platinum #162: Psycho-Pass: Mandatory Happiness
Was het een plezant spel? Heb een tijd terug bv. Hatoful Boyfriend gespeeld (die ik echt geweldig vond). Valt het daarmee te vergelijken?
Hatoful Boyfriend waren een hoop erg korte playthroughs die telkens een klein beetje anders waren, als het me nog goed bij staat tenminste.
Hier is een playthrough wel een stuk langer met redelijk wat verschillende eindes. Persoonlijk vind ik Psycho-Pass dan ook een stuk beter qua inhoudelijke content. Dat is waar het in een visual novel uiteindelijk om draait. Hatoful Boyfriend was een beetje maf, maar vond ik een beetje ver gezocht.

Review van Elexus zegt nog een hoop meer: http://www.pressxtorevive.com/psycho-pa ... ss-review/
Ik zal de review eens lezen dan, ma ga het wss sowieso een kans geven :D
Image

Re: Pronken met je Platinums

2047
Marty wrote:Script gebruikt voor de 10000 kills? Of heb je de kleine laten spelen. Alleen maar op x drukken
:lol: :lol: :lol: Dat had wel wat geweest ja!
Nee, idd een script gebruikt... 16 uur grinden voor 1 trophy was me net wat teveel om het zelf (of een van de kleintjes, haha!) te doen....
Image

Re: Pronken met je Platinums

2053
paveman wrote:Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!
Heb het spel weer van 0 moeten beginnen ervoor ma ik kende de levels al redelijk goe van de eerste savefile met 100%, dus dat ging redelijk vlot die 2de savefile

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

2054
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!
Heb het spel weer van 0 moeten beginnen ervoor ma ik kende de levels al redelijk goe van de eerste savefile met 100%, dus dat ging redelijk vlot die 2de savefile

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Echt helemaal van 0? Want ik las later nog ergens dat je het ook op een andere savefile kan doen terwijl je die red bricks al hebt en op die manier eigenlijk bijna instant elk level complete. Dan moet je uiteraard nog alle levels doorspelen, maar dan gaat het wel wat makkelijker dan dat je de eerste levels elke stud moet verzamelen of levels moet herspelen om het te halen.
Image

Re: Pronken met je Platinums

2055
fsterchele23 wrote:
paveman wrote:Congrats sterche! Gelukkig dus toch nog goed gekomen met de stud magnet trophy!
Heb het spel weer van 0 moeten beginnen ervoor ma ik kende de levels al redelijk goe van de eerste savefile met 100%, dus dat ging redelijk vlot die 2de savefile

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Echt een gekut als een trophy niet wil unlocken. Had het bij Doom ook. Had elke collectible enzo, maar ik kreeg geen trophy. Had wel geen zin om alles opnieuw te doen...
Image