Re: Pronken met je Platinums

2056
Het is nog erger als de trophy wel unlockt, maar om een of andere storing van PSN vervolgens ineens weer weg is en daarmee niet meer kan unlocken....
Jazeker is me dat gebeurd! Watch Dogs! was de game in kwestie. Ik heb de game uitgespeeld en daarna alleen nog eens samen met #met0t0 gespeeld. Ik ben niet van plan m ooit nog weer eens aan te raken....
Image

Re: Pronken met je Platinums

2057
Ik heb helemaal van nul herbegonnen ma was echt rap gebeurd. Ik heb ma 2 red bricks unlocked die vab x6 en die van x8 eb daar was nie veel grinden voor nodig en eenmaal de red bricks was da level op in free play, paar dingskes kapot doen, true wizard en level quiten met saven en da wast :-P

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Pronken met je Platinums

2059
paveman wrote:Het is nog erger als de trophy wel unlockt, maar om een of andere storing van PSN vervolgens ineens weer weg is en daarmee niet meer kan unlocken....
Jazeker is me dat gebeurd! Watch Dogs! was de game in kwestie. Ik heb de game uitgespeeld en daarna alleen nog eens samen met #met0t0 gespeeld. Ik ben niet van plan m ooit nog weer eens aan te raken....
Huh? Dat lijkt mij ongelooflijk kut? Hoe kan zoiets? Ik zou Sony contacteren ervoor... wauw dus Watch Dogs is forever 99% ofzo kwa trophies? Als ik een trophy niet kan halen doordat het te moeilijk is zou ik er nog mee kunnen leven. Maar op deze manier? :(
Image

Re: Pronken met je Platinums

2060
Nee, ik zit ergens rond 50-60% of zo? Op zich zou ik zo opnieuw kunnen beginnen en m vrij snel (alhoewel... uurtje of 15-20?) kunnen halen, maar uit principe weiger ik... Ik heb destijds wel eens wat geprobeerd, maar het was net op dat moment van die storing en eigenlijk kwam het erop neer 'zoek het maar uit'. Het was ook net in een periode dat ik even geen PS Plus had (lesje wel geleerd) en dus ook geen savefile van een dag eerder kon downloaden. Het ging om 20 zijmissies of zoiets te voltooien. Daar waren er wel meer van, maar de game had al geregistreerd dat ik de trophy had, dus dat werkte ook niet....
Inmiddels heb ik me er al een tijdje bij neergelegd. :|
Image

Re: Pronken met je Platinums

2066
#23: Battlefield 1
Image
Op zich niet al te moeilijk. De campaigns van Battlefield op hard zijn meestal redelijk simpel. Vooral bij de deze omdat je veel in stealth kunt doen. Er was maar 1 stuk waar ik een paar moeilijkheden had ondervonden. Voor de challenges had ik wel een beetje schrik. Zo moest je bv. in de eerste missie met je tank alle kanonnen uitschakelen. Nadat ik alles had vernietigend was de codex entry niet gelukt blijkbaar. Ik reed dan maar even terug in het stadje en plots was degene die niet gelukt was miraculeus ontploft. De mp trophies waren gelukkig echt gemakkelijk. Je moest eigenlijk met de 4 classes rang 2 krijgen (ongeveer 4 uur per class spelen)
Image