Re: PlayStation Plus

1326
Beter dan DS2 en FC4 :P - wat mij betreft is dat wel serieus btw. Die 2 spreken mij totaal niet aan. Knack heb ik al, maar lijkt me wel leuk (voor even toch iig) en Rime heeft me heel lang aangesproken, ben ik na de reviews enorm over gaan twijfelen en kan ik nu dan toch uitproberen :D
Grand Kingdom ben ik ook wel benieuwd naar o.b.v. omschrijving in PS Store (moet ff wat beelden gaan opzoeken).
Image

Re: PlayStation Plus

1330
Knack nooit willen kopen omdat ik altijd heb gedacht dat hij wel is bij ps plus zou komen. Rime daarentegen had ik nooit verwacht aangezien dit nog nieuw is. Die Grand Kingdom ga ik wel aan mij laten voorbij gaan denk ik. Ik heb nooit graag dat soort games gespeeld.
Image

Re: PlayStation Plus

1331
Mr.Wolf wrote:Knack nooit willen kopen omdat ik altijd heb gedacht dat hij wel is bij ps plus zou komen. Rime daarentegen had ik nooit verwacht aangezien dit nog nieuw is. Die Grand Kingdom ga ik wel aan mij laten voorbij gaan denk ik. Ik heb nooit graag dat soort games gespeeld.
Moet zelf ook bekennen dat ik ook altijd dacht dat Kanck wel op PS Plus zou komen. Ben blij dat die er nu ook op komt.
Image

Re: PlayStation Plus

1332
Elexus wrote:Ik heb Grand Kingdom gepreviewed indertijd en het lijkt sterk op Dragons Crown. Toffe game!
Grand Kingdom is turnbased Strategy game en Dragon's Crown is vooral een 2D Hack en Slash game met RPG elementen

En ergens in het rpg gedeelte staat al een topic over Grand Kingdom. (Door mij :lol: ), maar geen succesvol topic :cry:
Image