Re: Guess the Game
557Ik denk ook niet dat ge game zo bekend is, het was vooral een mooie illustratie van hoe Wonderbook kan werken. Jammer dat daar verder niks meer mee gedaan is.
558ik had er wel al van gehoord en wilde die eigenlijk ook wel spelen maar nooit van gekomen. volgende
560Sjustcoolgamer wrote:Siren blood curse
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
562Dan coolgamer maar lief aankijken en vragen of jij de volgende mag plaatsen...Gamefreak wrote:nondedju, die wist ik ook !! ik kom altijd te laat bij degene die ik weet :/
565Denk dat er iets van een regel moet komen dat als de gene die het plaatje geraden heeft binnen 4 dagen geen nieuwe post dat iemand anders er eentje mag posten.
566Precies, post anders maar gewoon een plaatje.Marty wrote:Denk dat er iets van een regel moet komen dat als de gene die het plaatje geraden heeft binnen 4 dagen geen nieuwe post dat iemand anders er eentje mag posten.
567Het is al wel vaker gebeurd dat iemand anders post als het erg lang gaat duren. Daar valt ook weinig tegen in te brengen. Geef iemand ongeveer een week de tijd voor opnieuw te posten. 4 dagen is wat kort omdat sommige mensen maar 1 keer per week de tijd hebben om op het forum te komen.Marty wrote:Denk dat er iets van een regel moet komen dat als de gene die het plaatje geraden heeft binnen 4 dagen geen nieuwe post dat iemand anders er eentje mag posten.