na een slordige 7 maand ??met0t0 wrote:Tijd om een winnaar te kiezen?
Re: Het bijschriftentopic
362Hihi, moet je eens kijken bij Member van de Maand!Gamefreak wrote:na een slordige 7 maand ??met0t0 wrote:Tijd om een winnaar te kiezen?
363Aan het eind van deze week kies ik een wina(a)r(es), dus tot die tijd accepteer ik bijschriften
364Ik vind het een lastige afbeelding om wat bij te bedenken. Of misschien is het gebrek aan inspiratie?
365Vraag het de kinderen eens? Ik denk dat zij wel originele dingen kunnen bedenken?paveman wrote:Ik vind het een lastige afbeelding om wat bij te bedenken. Of misschien is het gebrek aan inspiratie?
366Hehe, dat is niet eens zo'n gek idee.... Moet ik er alleen even aan denken om het ze te laten zien. Normaal is het zo dat als ik bij de kinderen ben, ik geen internet oid gebruik: dan heb ik aandacht voor hen.W.O.L.F. wrote:Vraag het de kinderen eens? Ik denk dat zij wel originele dingen kunnen bedenken?paveman wrote:Ik vind het een lastige afbeelding om wat bij te bedenken. Of misschien is het gebrek aan inspiratie?
367Leg maar eens uit aan jouw baas waarom je te laat bent. "Er lagen meerdere mensen op het zebrapad. En ze waren nog niet eens aangereden. Tot ik aankwam."
368Zei ik nou eind van de week, ik bedoelde halverwege volgende week
De winnares is:
De winnares is:
W.O.L.F. wrote:Protest dierenrechtenactivisten tegen zebrapaden maakt weinig indruk