Re: Pronken met je Platinums

2072
Met héél véél spijt verlaat ik deze game. Voor mij nog altijd de meest fantastische GTA kwa sfeer. Formidabele muziek zit er in.

Nummertje 100 en een mijlpaal voor mezelf, de game dat ik wou: Grand Theft Auto Vice City!!
Image
Nu eerst maar eens de online trophies van WipeOut 2048 doen met Kolm en dan de backlog eens wat minder groot maken.

Ben echt tevreden met nummer 100. Grote voldoening.

Aan de rest hierboven ook proficiat. Mooie platinums.
Image

Re: Pronken met je Platinums

2073
@ Hierboven: Super gedaan!!

#24: Wolfenstein: The Old Blood
Image
Op zich was de deze nog goed doenbaar. De moeilijkheidsgraad bij dit spel ligt toch wel hoog. Zelfs op normal ging het soms moeilijk. Uiteindelijk is stealth toch veel aan te raden. Zoals bij elk spel moet je ook alles verzamelen. Er zaten ook 8 levels in van het originele wolfenstein spel die je allemaal moest vinden en uitspelen. Het moeilijkste deel waren toch de challenge maps die je allemaal bijna perfect moest uitspelen. Omdat je enkel goud kon behalen op de voorlaatste moeilijkheidsgraad werd het wel wat moeilijker. Je moet dus een mix gebruiken van stealth en uiteindelijk actie. Vooral headshots en explosie kills doen het hier vooral. Als je uiteindelijk weet wat je moet doen, valt het wel goed mee.
Image

Re: Pronken met je Platinums

2074
NTGSruler wrote:Met héél véél spijt verlaat ik deze game. Voor mij nog altijd de meest fantastische GTA kwa sfeer. Formidabele muziek zit er in.

Nummertje 100 en een mijlpaal voor mezelf, de game dat ik wou: Grand Theft Auto Vice City!!
Image
Nu eerst maar eens de online trophies van WipeOut 2048 doen met Kolm en dan de backlog eens wat minder groot maken.

Ben echt tevreden met nummer 100. Grote voldoening.

Aan de rest hierboven ook proficiat. Mooie platinums.
Wauw! Congrats Ruler!!
Image

Re: Pronken met je Platinums

2081
billie91 wrote:Platinum #20: My Name is Mayo. De meest kansloze platinum die ik ooit heb gehaald.

Edit: Heb vandaag ook nog platinum #21 behaald: Mr. Massagy, deze is echt nog lachen ook nog eens supermakkelijk.
Ja lachen games hé mss ga ik die massage ook is spelen voor de lol :lol:
Image

Re: Pronken met je Platinums

2082
RoyVdW wrote:
billie91 wrote:Platinum #20: My Name is Mayo. De meest kansloze platinum die ik ooit heb gehaald.

Edit: Heb vandaag ook nog platinum #21 behaald: Mr. Massagy, deze is echt nog lachen ook nog eens supermakkelijk.
Ja lachen games hé mss ga ik die massage ook is spelen voor de lol :lol:
Mr. Massagy is echt te grappig. Zeker aan het eind heb je helemaal iets van wtf. Ook easy plat voor de trophyhunters.
Image