Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7711
RoyVdW wrote:Hoe houd je dat dan vol NTGS zo opstaan om 2u of 4u dat is toch niet normaal? Heb ooit een job gehad waar ik van 6-18u dagelijks moest werken en dat nog een uur of langer rijden voor ik er was dus ook om 4u ging de wekker en was dan +-15u per dag weg. Tegen 21u al bed in. Na twee weken was het wel genoeg geweest dit is mentaal bijna niet vol te houden en ontslag gegeven aangezien je geen leven meer hebt en ik deed het niet eens graag zodus. En dan heb ik nog eneens kinderen of een eigen huishouden want woon nog thuis.

+++Solliciteren gaat vlot
-Nog steeds werkzoekend na een jaar (wel hier en daar via interim gewerkt maar niks blijvend of goed)
...

Zoals je aangeeft Roy. Om 21u bed in en sociaal leven krijgt een serieuze knauw... Maar ik deed het wel graag.
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7712
NTGSruler wrote:
RoyVdW wrote:Hoe houd je dat dan vol NTGS zo opstaan om 2u of 4u dat is toch niet normaal? Heb ooit een job gehad waar ik van 6-18u dagelijks moest werken en dat nog een uur of langer rijden voor ik er was dus ook om 4u ging de wekker en was dan +-15u per dag weg. Tegen 21u al bed in. Na twee weken was het wel genoeg geweest dit is mentaal bijna niet vol te houden en ontslag gegeven aangezien je geen leven meer hebt en ik deed het niet eens graag zodus. En dan heb ik nog eneens kinderen of een eigen huishouden want woon nog thuis.

+++Solliciteren gaat vlot
-Nog steeds werkzoekend na een jaar (wel hier en daar via interim gewerkt maar niks blijvend of goed)
...

Zoals je aangeeft Roy. Om 21u bed in en sociaal leven krijgt een serieuze knauw... Maar ik deed het wel graag.
Ah dat doet u niet meer had niet goed gelezen. Wat doe je nu als ik vragen mag? Desnoods pm me maar voor privacy.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7713
RoyVdW wrote:
NTGSruler wrote:
Zoals je aangeeft Roy. Om 21u bed in en sociaal leven krijgt een serieuze knauw... Maar ik deed het wel graag.
Ah dat doet u niet meer had niet goed gelezen. Wat doe je nu als ik vragen mag? Desnoods pm me maar voor privacy.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Ik werk nog altijd voor dezelfde organisatie. Vroeger deed ik "OPS" werk (operationeel) en nu sta ik aan de kant van instructie. (les geven). Weliswaar dichter bij huis. Op zich ben ik zelf ook nog altijd operationeel inzetbaar maar de focus van wat ik doe ligt dus (voorlopig) niet meer daar op.
Last edited by Kolm on 20 Feb 2018 21:52, edited 1 time in total.
Reason: Fixed quote
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7715
+++ Vanaf nu officieel op elk uur van de dag een trophy gehaald volgens PSNP :lol:
Ik zag een tijdje terug dat ik blijkbaar nooit een trophy had gehaald tussen 7u en 8u 's morgens en dacht deze morgen: Laat ik dat ff oplossen :nerd:
De trophies voor 7u zijn waarschijnlijk van uitgelopen nachtelijke sessies en de trophies na 8u waarschijnlijk omdat ik een keer te vroeg wakker was en niet kon slapen ofzo. Jammer dat je niet gewoon op de grafiek kan klikken om te zien over welke trophies het gaat.
+++ AC Origins opnieuw op 100% na nieuwe DLC van gisteren
+++ Wipeout vita mp gaat voorlopig ook nog steeds vlot!
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7716
Dat is idd jammer Kolm! Ik had dat ook wel eens willen zien, al ben ik véél saaier: geen trophies gehaald tussen 2 en 7 of zo....

---- Nu een paar dagen bezig met LBP3 op PS3. Ik had de PS3 al een tijdje niet gebruikt, dus dat deze wat traag was en geen internet had lag dacht ik aan update of zo en/of dat ik verwend was met PS4 Pro. Blijkt dat er een systeemfout was, waardoor ik alle voortgang van LBP3 kwijt ben. Ik had de game net volledig met 2 controllers doorlopen (wat echt irritant is)... :(
++++ Ik ga er nu wss wel met gemak doorheen en krijg daarmee gelijk wat extra oefening voor het 'acen' van levels
++ I love optimisme :D
++++ Kids make me happy
---- Kids make me tired
++++ Vanaf heden 4 dagen/week gaan werken
---- Dit is meer noodgedwongen, omdat m'n lijf aangeeft dat t allemaal wat teveel is geweest dan dat ik t zo graag zou willen
++++ Nevertheless blijft een dag minder werken wel relaxed... Hopelijk kan het me helpen ook wat backlog-schade in te halen :D
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7717
paveman wrote:Dat is idd jammer Kolm! Ik had dat ook wel eens willen zien, al ben ik véél saaier: geen trophies gehaald tussen 2 en 7 of zo....

---- Nu een paar dagen bezig met LBP3 op PS3. Ik had de PS3 al een tijdje niet gebruikt, dus dat deze wat traag was en geen internet had lag dacht ik aan update of zo en/of dat ik verwend was met PS4 Pro. Blijkt dat er een systeemfout was, waardoor ik alle voortgang van LBP3 kwijt ben. Ik had de game net volledig met 2 controllers doorlopen (wat echt irritant is)... :(
Ik heb ff je profiel bekeken... Het lijkt inderdaad dat je geen trophies hebt in die periode, maar... Enkel 3, 5 en 6AM hebben geen trophies. Je had blijkbaar een keer een slapeloze nacht waar je tussen 4 en 5u een trophy hebt gehaald :P

Had je PS3 helemaal geen internet? Want dan moest je waarschijnlijk eerst een systeemupdate doen. Voor zover ik weet zijn de servers van LBP3 nog up, enkel LBP Karting zou afgesloten zijn. Desondanks blijft het wel klote... Geen back-up van je save?
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7718
Nee, PS3 had idd compleet geen internet. Dus geen back-up naar de cloud en toen ik erachter kwam dat het echt mis was, was ik al te laat om back-up naar USB te doen. Ik kwam erachter nadat ik de laatste update (die was er dus wel) heb gedaan: daarna had ik geen beeld meer en was het dus helemaal mis.

De servers doen het volgens mij idd nog wel... Maar vast niet super lang meer, vandaar dat ik er nu maar eens mee wilde beginnen. :)

Die trophy tussen 4 en 5 uur zal wel in Dubai geweest zijn btw.... ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7720
Sora_Lizard wrote:@ paveman: haha, ga nu 60+ uur in 4 dagen proppen? :smug:
Dat gevaar is nu zeker aanwezig ja :smug:
We hebben goede afspraken gemaakt over hoe dat overgenomen wordt. Ik ga er gemakshalve maar vanuit dat dit ook haalbaar blijkt... :think:
Sora_Lizard wrote:++++ Rugpijn aanmerkelijk minder dan afgelopen dagen. :party:
Nice!! Het zal het warme weer zijn, zeker...? :lol:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7721
+++ net 14 (!!) ebooks kunnen kopen voor een luttele 6 euro via humble bundle :love:
++ ook nog een ebook kopen met korting via bol.com van de saga die ik nu aan het lezen ben
++ echt zo blij dat ik helemaal de smaak van het boekenlezen terug gevonden heb
-- ik zit (alweer) met een vervelend praktisch probleem waar ik zelf niet veel aan kan doen :think:
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7723
NTGSruler wrote:---- Online van WipeOut duurt mij veel te lang. Moet echt doorzetten, bijna klaar ermee maar eigenlijk ook nog niet direct.
Blijven volhouden! Anders voel ik me dadelijk slecht dat ik je hierin meegesleurd heb :cry:
Ik zal wel een plekje voor je reserveren als ik kan en eventueel een plek in de lobby innemen om te voorkomen dat er een random inkomt! :evil:

+++ Wipeout 2048 (vita) mp trophies allemaal gehaald, ongeveer een maand voor sluiting van de servers! :party:
Ik had wel een kleine headstart tov NTGSruler en zaterdagmiddag geluk dat ik in een 6/8 lobby kwam waarvan 4 mensen aan het idlen waren. Daar heb ik paar uur kunnen losgaan op wins :girl:
+/- Ik wil eigenlijk verder met Apotheon, maar moet even de motivatie voor die game terugvinden... Ben er wel bijna klaar mee.
Image