Re: PlayStation Plus

1351
Bloodborne en Ratchat and Clank heb ik al. Kay heb ik wel al paar keer willen kopen in sale, maar is er uiteindelijk niet van gekomen.

Wel jammer te lezen dat ze ps3 en vita stoppen, al is het wel te begrijpen. Ik hoop dat we dan inderdaad meer PS4 games krijgen en misschien iets recentere games.
Zal ook maar eens gaan kijken voor welke ps3 games ik nog de online trophies wil halen, want ook dat zal langzamerhand aflopen. Eind maart gaan killzone en wipeout bv al uit op ps3 en psvita.
Image

Re: PlayStation Plus

1353
Zeer goede games met misschien wel 1 van de beste ps4 game tot nu toe (ja ik kijk naar jou Bloodborne). Wel zeer spijtig dat ik beide ps4 games al heb.
Ik ben ook wel blij met het nieuws dat ze de ps3 games stopzetten. Ik hoop dan ook dat ze zo het sterke aanbod kunnen blijven behouden!
Image

Re: PlayStation Plus

1356
RoyVdW wrote:R&C gratis nu al? Cool. Ja heb ook net een mail aangehad dat die service stopt. Hopelijk meer PS4 content of goedkoper abo.

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Den dag van vandaag dat iet goedkoper wordt. Zou leuk zen ma betwijfel et :-P. Wie weet wat ze tegen dan van plan zijn

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: PlayStation Plus

1358
Op zich ben ik wel tevreden met deze maand. Niet omdat er iets voor mezelf bij zit (ben niet van de action RPG's/Souls games en heb niets met R&C), maar omdat het toch iets hoger aangeschreven games betreft. Logisch ook gezien de melding die ze erbij hebben gemaakt. Laten we hopen dat ze het niveau weten vast te houden (al kom ik over het algemeen sowieso niet aan de Plus games toe...).
Image

Re: PlayStation Plus

1363
Het feit is wel dat ze nudie PS3 en Vita games tegen volgend jaar weggaan ze enkel nog steenoude PS4 titels zullen geven denk ik die iedereen al heeft wie er interesse in heeft. R&C bv. die al verschillende keren in prijs is gedaald en dan ineens (gratis) aanbieden.

Heb er toch een dubbel gevoel bij. Logisch dat de ondersteuning voor PS3 ooit stopt en het wordt ruim op voorhand aangekondigd, maar liever gratis online zoals vroeger dan ons blij maken met een dode mus of uitgemolken koe. Hopelijk meer PS4 games want de prijsstijging naar €60 is anders onrechtvaardig.

Games die ik in de toekomst verwacht bij PS+ zijn o.a. Uncharted TLL, een of andere remaster (TLOU, AC Rogue, Burnout,....) Tegen dan ga iedereen die al in hen bezit hebben veronderstel ik.
Image

Re: PlayStation Plus

1364
Het zou leuk zen als ze ps now bij plus steken dab als vervanger xd en van prijsstijging hoef je niet veel last van te hebben als je dat niet wilt want er zijn voldoende promoties voor plus doorheen het jaar

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image