Re: Pronken met je Platinums

2101
NTGSruler wrote:
Kolm wrote: Platinum #165: Apotheon

Eindelijk :q:
Proficiat! :lol:
Image
Platinum #166: Life is Strange (PS3)

Interessant om opnieuw te spelen na Before the Storm. Jammer dat hij grafisch wat minder is en hier en daar zelfs behoorlijk op zijn bek gaat wat dat betreft.
Image

2102
@Kolm; Ja dat kan zo wel interessant zijn om die na elkaar te spelen. Heb je de game terug gekocht op PS3 of is die cross buy? Anders speel ik hem nog wel eens.

:Tp: 112 36 Fragmenten van Middernacht.

Image

Leuke game alles lichtruiten pakken. Niet duur vergelijk het met een pint op café. Wel heel kort en zelfde lay-out en te voltooien binnen paar minuten.
Image

2103
RoyVdW wrote:@Kolm; Ja dat kan zo wel interessant zijn om die na elkaar te spelen. Heb je de game terug gekocht op PS3 of is die cross buy? Anders speel ik hem nog wel eens.
Geen cross-buy. Ik heb hem voor 1.79 ofzo gekocht in de december sales op PSN als ik me niet vergis. Da's minder dan een pint en je hebt er langer plezier van! :cool:
Image

2107
@Kolm; Hoe is die game Zwarte Spiegel en wat is het juist?

:Tp: 113 Het Leven is Vreemd

Image

Normaal heb ik deze vandaag wel platinum. Speel hem nu opnieuw na twee jaar op PS3 was maar €2 in sale. Goed om nu te spelen vooraleer ik ga beginnen aan het vervolg of de voorloper 'Voor de Storm'.
Image

2108
RoyVdW wrote:@Kolm; Hoe is die game Zwarte Spiegel en wat is het juist?
Point en click adventure met wat puzzels en een donker sfeertje. Is een remake van een PC game van 10 jaar geleden begreep ik.
Komt dus neer op rondlopen en clues zoeken om puzzels op te lossen. Je kan wel zien dat het een remake is, de bewegingen zijn soms wat houterig en grafisch is het niet wat we tegenwoordig gewend zijn. Echt moeilijk wordt het ook nooit en het verhaal is ook niet zo heel erg gecompliceerd. In 5-8u ben je er wel door, dus heel erg lang is de game ook weer niet.
Image