Re: Pronken met je Platinums

2116
NTGSruler wrote:Kolm, weer op dreef precies? :q:
Ik had nog wat schade in te halen na Apotheon :nerd:
Marty wrote:@Kolm
Aan het overzicht te zien op deze pagina ben ik weer eerst aan de beurt :lol: . Dus moet je even geduld hebben voor je volgende aangezien ik nog niet weet voor welke ik nu ga. :idea:
Of Roy moet er een keertje tussenkomen :D
Maar ik weet het zelf ook nog niet... Ik ga waarschijnlijk eerst de laatste DLC van AC Origins afwerken en dat gaat wel even duren zo te zien.
Image

2117
Zal ik dan de pret bederven? :D
#121 Little Big Planet 3 PS4
Image

Een van mijn meest glitchy ervaringen ooit.... Na het helpen van met0t0 met de 100% heb ik m zelf ook gelijk maar 100% gehaald

Edit: duidelijk een game die inmiddels bij PS+ weg is gegeven.... Voor mij een van de meest Ultra Rare trophies die ik heb, terwijl het toch niet een al te moeilijke game is...
Image

2120
Thnx ruler! :D
Kolm wrote:Pffrt, spelbreker :cry:

Als straf haal je nu ook maar 100% op de PS3! Desnoods de kids maar activeren!
Ik heb al afgesproken dat ik binnenkort ff met maat van me dit door ga spelen (waar ik regelmatig ff mee afspreek om vooral couch co-op games mee te spelen). Kids activeren hoeft dus niet :D.
Is ook nog wat te lastig voor ze, ben ik bang...
Image

2121
:Tp: 114 Middernacht Deluxe

Image

Heel makkelijke platinum, nog makkelijker dan de andere Midnight en die pot mayonaise want geen duimkrampen en rustgevende muziek hier zat veel meer potentieel in zoals bv op alle levels alle sterren halen bv. :P

:Tp: 115 Het Leven is Vreemd: Voor de Storm

Image

Goede game, maar niet beter dan de eerste en ook stuk korter.

EDIT: Proficiat Paveman met LBP3 en ja die rarity stijgt heel hard door PS+ vele die hem downloaden.
Image

2122
paveman wrote:Zal ik dan de pret bederven? :D
#121 Little Big Planet 3 PS4
Image

Een van mijn meest glitchy ervaringen ooit.... Na het helpen van met0t0 met de 100% heb ik m zelf ook gelijk maar 100% gehaald

Edit: duidelijk een game die inmiddels bij PS+ weg is gegeven.... Voor mij een van de meest Ultra Rare trophies die ik heb, terwijl het toch niet een al te moeilijke game is...
Wat betreft de rarity van de trophies: toen ik de platinum 3 maanden na release haalde, was hij toch ook al ultra rare. Maar misschien omdat er nog niet genoeg mensen aan begonnen waren, geen idee hoe het daarna geëvolueerd is.