Re: Pronken met je Platinums

2132
Image

Plat 21: Rime, The end is a new beginning.

Een mooie game en voor mij net uitdagend genoeg. Met name het onder water stuk waar ik steeds gedesoriënteerd ben, heeft wat extra pogingen gekost. :dizzy:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

2143
Image

Platinum #172: Far Cry 5

5u nodig gehad voor 10 wins op multiplayer featured maps. Heel veel neon map gehad, maar heel vaak de pech dat ik wisselde naar het team dat verliest of bijna nooit in het team van de beste 2-3 spelers kwam. Het was dus echt schrapen. Mijn laatste win voor de trophy was zelfs compleet onverwacht. De map die gekozen werd, was geen featured map toen ik begon te spelen, maar blijkbaar wel 5u later :lol: Ik twijfelde nog om wel/niet een andere lobby te zoeken maar zag dat we na 30 seconden al 5 wins voorstonden, dus ik dacht 'laat maar gaan, probeer straks wel andere te kiezen'. En dan op het einde plots *Pling* :D
Het verbaasde me dat ik best vaak in de top 3 overall stond van de deathmatches, vaak 10+ kills haalde en bijna altijd een k/d > 1. Dat is voor mij echt uitzonderlijk normaal (Kijkt naar MOH Warfighter...)
Image

2144
Kolm wrote:
Image

Platinum #172: Far Cry 5

5u nodig gehad voor 10 wins op multiplayer featured maps. Heel veel neon map gehad, maar heel vaak de pech dat ik wisselde naar het team dat verliest of bijna nooit in het team van de beste 2-3 spelers kwam. Het was dus echt schrapen. Mijn laatste win voor de trophy was zelfs compleet onverwacht. De map die gekozen werd, was geen featured map toen ik begon te spelen, maar blijkbaar wel 5u later
Image
Ik twijfelde nog om wel/niet een andere lobby te zoeken maar zag dat we na 30 seconden al 5 wins voorstonden, dus ik dacht 'laat maar gaan, probeer straks wel andere te kiezen'. En dan op het einde plots *Pling* :D
Het verbaasde me dat ik best vaak in de top 3 overall stond van de deathmatches, vaak 10+ kills haalde en bijna altijd een k/d > 1. Dat is voor mij echt uitzonderlijk normaal (Kijkt naar MOH Warfighter...)
Zelfse hier ik was op ancient village of wa wast bikan alsan eerste van team en ook een deathmatch gewonnen ik ben daar ook normaal nie echr goe in met die online pvp xd

Platinum numero 60 met mijn favo held in de hoofdrol
Batman the enemy within

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2145
fsterchele23 wrote:Zelfse hier ik was op ancient village of wa wast bikan alsan eerste van team en ook een deathmatch gewonnen ik ben daar ook normaal nie echr goe in met die online pvp xd

Platinum numero 60 met mijn favo held in de hoofdrol
Batman the enemy within

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Deathmatch winnen is mij niet gelukt, maar ik heb er ook maar 1 gespeeld :saint: Was 5-6de, dat is in normale omstandigheden al erg goed in een lobby van 12 xD

Goed om weten dat Batman the enemy within ook volledig uit is! Kan ik daar ook aan beginnen. Doe zo'n episode games liever in 1 keer dan dat ik tussendoor telkens weken/maanden moet wachten :q:
Image