Re: Je nieuwste trophies

301
Kolm wrote:
fsterchele23 wrote:woohooo arcade competitor trophy van far cry 5 is binnen wooohooo. de weg naar platinum ligt nu volledig open nu dat online opstakel uit de weg is !!!!
Proficiat! Ik moet enkel de arcade trophies nog voor de platinum, sommige games hebben geen nood aan competitieve online. Co-op is meer dan voldoende voor Far Cry games!
Op zich vind ik die online wel goe we. Eigenlijk alles in die arcade, alleen wa ambetant dat het featured mappen moeten zijn én wa op kans speelt

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Je nieuwste trophies

312
Image
The Perfectionist

Na honderden keren proberen eindelijk alles op goud gekregen in de Quest mode van Montezuma 4. Je moet in elk level 3 verschillende objectieven voltooien. Je moet het in 1 keer doen en dus niet over verschillende beurten. De laatste challenge is mij gisteren gelukt puur op geluk door toen de timer ten einde was ik bonussen kreeg waardoor ik alle objectieven voltooide.

Vond het zéér raar aangezien het om een gouden trophy gaat die als uncommon bestempeld is op PSNprofiles.
Image

Re: Je nieuwste trophies

313
NTGSruler wrote:
Image
The Perfectionist

Na honderden keren proberen eindelijk alles op goud gekregen in de Quest mode van Montezuma 4. Je moet in elk level 3 verschillende objectieven voltooien. Je moet het in 1 keer doen en dus niet over verschillende beurten. De laatste challenge is mij gisteren gelukt puur op geluk door toen de timer ten einde was ik bonussen kreeg waardoor ik alle objectieven voltooide.

Vond het zéér raar aangezien het om een gouden trophy gaat die als uncommon bestempeld is op PSNprofiles.
Waarschijnlijk omdat ongeveer 35% van de mensen die de game hebben op psnprofiles de trofee hebben behaald. En er maar 2141 gamers de game hebben
Image

Re: Je nieuwste trophies

315
Image

Legendary Streak
Awarded for winning 2 in a row in myClub VS COM with Match Level set to Legend

Elk jaar weer een feest in PES (Pro Evolution Soccer) :silly: . Dit jaar gelukkig niet 6x achtereen hoeven te winnen, maar wel nog een extra, hogere, moeilijkheidsgraad die is toegevoegd waarop er 2x achter elkaar aan gewonnen moest worden. Gelukkig was dat laatste niet eens de lastigste horde (gelukt op de eerste poging), aangezien dit tegen minder sterke tegenstanders was (1-0 en 4-0). Op Superstar 2x (of 3x als je de eerste gelijk speelt of verliest) achter elkaar aan winnen tegen een sterkere tegenstander was alleen een stuk lastiger. Ik ben vaak genoeg teruggevallen naar een 'Medium' tegenstander, om daar zo nu en dan ook de nodige moeite mee te hebben (soms stond ik dan alsnog tegenover Messi, Ronaldo én Neymar) en zo wat te jojo-en. Ik ben erg opgelucht dat de lastigste trophy van dit jaar (het zegt genoeg dat nog geen 3% 'm heeft) ook weer binnen is en ik nu voor de (veel makkelijkere, maar soms wel grindy) rest kan gaan :)
Image
cron