Eigenlijk dak daar nog nie aan gedacht heb. Ik kan nie uploaden ma wel nog screenshots pakken xdmet0t0 wrote:Ik haal ze met een USB-stick van mijn PS4, zet ze op computer, upload ze op Tinypic.com en dan post ik ze hierminermb wrote:Hoe uploaden jullie je screenshots eigenlijk?
Re: Screenshots
36Binnenkort staat het hier vol met screenshots van ps4 trophies
Ik heb gezien dat sinds de nieuwe update er een screenshot wordt genomen als je een trophy haalt, lijkt me redelijk nutteloos. Wel nog niet gekeken of je het kan uitschakelen.
Ik heb gezien dat sinds de nieuwe update er een screenshot wordt genomen als je een trophy haalt, lijkt me redelijk nutteloos. Wel nog niet gekeken of je het kan uitschakelen.
37Ik heb het ook gemerkt Ksnap het nut er ook niet echt van.M-power wrote:Binnenkort staat het hier vol met screenshots van ps4 trophies
40Inderdaad. Ik hoop dat het ingesteld zal kunnen worden, dan zet ik het alleen maar voor gouden en platinum trophies.dividedx11 wrote:Lijkt me nog wel eens plezant, maar niet voor alle trophs.
41nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ookEvilClown wrote:Het is idd bloodborne
42Kzal der is over nadenken, morgen misschienfsterchele23 wrote:nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ookEvilClown wrote:Het is idd bloodborne
43fsterchele23 wrote:nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ookEvilClown wrote:Het is idd bloodborne
44haha tis omda evilsmeagol beire goe smeagol kan nadoen dakem evilsmeagol noem we.Gamefreak wrote:fsterchele23 wrote:nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ookEvilClown wrote:Het is idd bloodborne
ik hou het op zombiegeluiden é evilsmeagol (dying light ging er soms wat over in onze sessies samen met klosjaar xd)
45Aha, nog iemand die die goed kan nadoen . Maar bij mij is het niet alleen smeagol maar ook Bane, Christopher Walken en nog vele anderenfsterchele23 wrote:haha tis omda evilsmeagol beire goe smeagol kan nadoen dakem evilsmeagol noem we.Gamefreak wrote:fsterchele23 wrote: nice screenshot evilsmeagol ; doe je ier es stream van ook
ik hou het op zombiegeluiden é evilsmeagol (dying light ging er soms wat over in onze sessies samen met klosjaar xd)