Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7868
@Elexus: Proficiat! Is het dat geworden waar je een tijdje terug van zei 'dit is wat ik wil, maar zoveel gegadigden'?

@Grapjas: Ook proficiat en sterkte nog met de verbouwing! Altijd even afwachten hoe dat loopt...

--- Veel te drukke week achter de rug, dat trek ik eigenlijk niet en daardoor zowel vandaag als gisteren tot 13u geslapen.
+++ Wel infuus gehad, dus hopelijk voel ik me over een paar dagen wel weer beter. Wordt ook bekeken of ik infuus niet om de 4 weken moet blijven krijgen, deze keer was eerste keer na 8 weken pas het infuus en vanaf week 5 begon de terugval en die ging erg snel in de weken die volgden...
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7869
Gamefreak wrote:
Mr.Wolf wrote:++++++ God Of War die blijkbaar de verwachtingen wel inlost
------- De vakantie loopt ten einde
----------- Nog 5 weken stage ondergaan
+++++ Daarna vakantie van 18 mei tot ergens 20 september
4 MAANDEN VERLOF ?? :silly:
Yup :p Ik heb al mijn vakken gedaan op school, en dit trimester was er enkel maar stage. Dus vanaf 18 mei heb ik eigenlijk gedaan. Ik heb ook geluk gehad dat vorige zomer al mijn herexamens geslaagd waren. Het negatieve is wel dat ik mijn stage opnieuw moest doen. Daardoor studeer ik pas af in januari volgend jaar.
+ Ik ga terug vakantiewerk doen in de Bart Smit, dus dat telt ook wel een beetje als werken ;)
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7872
Sanity penguin wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Vanavond naar het inspringtheater met de studenten van de lerarenopleiding Artevelde (hoge school), dat is een theater en dan op een gegeven moment leggen ze het stil en moeten de studenten zelf inspringen en samen met de acteurs improviseren :)
Afhankelijk van je eigen ingesteldheid en openheid is dat ofwel supertof of een beetje doodgaan :p
Beetje veel doodgaan bij mij :P
Image

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7873
daviduvel wrote:
Sanity penguin wrote:
W.O.L.F. wrote:+++ Vanavond naar het inspringtheater met de studenten van de lerarenopleiding Artevelde (hoge school), dat is een theater en dan op een gegeven moment leggen ze het stil en moeten de studenten zelf inspringen en samen met de acteurs improviseren :)
Afhankelijk van je eigen ingesteldheid en openheid is dat ofwel supertof of een beetje doodgaan :p
Beetje veel doodgaan bij mij :P
Wel, de studenten hebben dat super gedaan! Ik mocht zelf niet inspringen, anders ontneem ik de studenten leerkansen. Ik vond het wel heel belangrijk, want het waren realistische klassituaties, ook situaties in de leraarskamer en tijdens een oudercontact.

+++ Gisteren een fantastische doctoraatsverdediging bijgewoond :jip:
+++ :sun:

Re: Waar heb je je vandaag wel/niet aan geërgerd?

7874
------- Zaterdagavond opeens ziek geweest. Ben toch maar naar stage blijven gaan.
--------- Vandaag 1 uur op stage gezeten. Het hoesten werd precies maar erger en erger. Daardoor heb ik maar gevraagd of ik niet naar huis mocht gaan. Uiteindelijk om mocht ik direct naar de dokter en mag ik nu tot het einde van de week thuisblijven.
++++ Dan zal ik seffens maar proberen wat vitamientjes op te doen door buiten wat te lezen.
Image
cron