Re: Pronken met je Platinums

2161
:Tp: 116 Slyde

Image

1 puzzel en plat, voor de hunters maar niet minder goed. Kan even ontspannend zijn, maar verveelt snel.

:Tp: 117 Minecraft Verhaalmodus S2

Image

Leuk vervolg van Telltale. Aanrader voor wie S1 heeft gespeeld.

:Tp: 118 Blackwood Crossing

Image

Kort maar krachtig en mooi. Aanrader. Betere indie die nu in sale staat.
Last edited by RoyVdW on 22 Apr 2018 22:06, edited 2 times in total.
Image

2163
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:60 zal nog wel effe duren. AC origins is f*cking groot :D
2 weken en 5 dagen en dat was dan nog niet eens met echt alleen maar dat doen naast werken... Had zelfs in weekend niet altijd gespeeld geloof ik. :p
Valt mee dan. Speel ook zeker niet elke avond en vaak ook niet uren achter elkaar :D
Image

2165
Sanity penguin wrote:Valt mee dan. Speel ook zeker niet elke avond en vaak ook niet uren achter elkaar :D
Misschien dat het dan 3-4 weken wordt :p
Maar voor de platinum hoef je (gelukkig) niet alles in de game te doen. Je moet wel alle locaties completen (meestal wat collectibles zoeken of bandit camp uitroeien), maar je hoeft bv niet alle side quests te doen of van de papyrus rollen alle oplossingen zoeken etc. Ik had na afloop nog best veel sidequests open staan en zelfs nog veel niet aangenomen. Ik had ze vooral gebruikt om wat extra xp te krijgen.
In Far Cry net hetzelfde, na de platinum had ik nog superveel dingen openstaan in de game...
Image

2175
Mr.Wolf wrote:Proficiat allemaal!!

Numero 25: Far Cry Primal
Image
Nice, proficiat!

@sterchele: er was onlangs ook een kleine update van GTS geweest. Nieuwe Toyota toegevoegd, locaties van BMW bij de garage, nieuwe Scapes locaties (Hawai dacht ik) en aanpassingen aan de Sports Mode. Rest is terug voor het Gran Turismo topic ;)
Image