Binnenkort Update 1.15
Nieuwe auto's:
Honda Raybrig Concept-GT
Lexus Au Tom’s RC F
Nissan Motul Autech GT-R
Aston Martin DB11
BMW M3 Sport Evolution
Eckerts Rod & Custom Mach Forty
Ford GT40 Mark I
Gran Turismo Red Bull X2014 Standard
Gran Turismo Red Bull X2014 Junior
Lexus RC F GT3
Mazda RX-7 GT-X (FC)
Nissan Skyline GT-R V-Spec (R33)
Nissan GT-R Nismo
Nieuwe track:
Tsukuba Circuit
GT League Events:
Nissan GT-R Cup – Beginner League
Redbull X-Junior Series – Amateur League
All Japan GT Car Championships – Professional League
En voor de VR bezitters:
Timetrails kun je nu race in VR
bron: Playstation Lifestyle
Ze zeggen al dat de update al beschikbaar is maar ik kan nog niets downloaden
Re: Gran Turismo Sport
122Geen idee Marty. Ben niet thuis.
Wel weer leuke update. Blijkbaar ook nieuwe scapes locatie. Dat ze nog maar goed de game blijven ondersteunen.
Wel weer leuke update. Blijkbaar ook nieuwe scapes locatie. Dat ze nog maar goed de game blijven ondersteunen.
123Update 1.17 ondertussen. 2 nieuwe Audi Vision toegevoegd. Paar bugs aangepakt.
124Ook events voor met die audi of nie?NTGSruler wrote:Update 1.17 ondertussen. 2 nieuwe Audi Vision toegevoegd. Paar bugs aangepakt.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
125Nee jammer genoeg niet, geen events. Hopelijk weer nieuwe in volgende update. Ik heb nog steeds niet al die events gedaan, eigenlijk veel bezig in de Sports Mode.fsterchele23 wrote:Ook events voor met die audi of nie?NTGSruler wrote:Update 1.17 ondertussen. 2 nieuwe Audi Vision toegevoegd. Paar bugs aangepakt.
126Ik moe nog die japan gt in hard events doen en de nieuwe endurance in Australie daarNTGSruler wrote:Nee jammer genoeg niet, geen events. Hopelijk weer nieuwe in volgende update. Ik heb nog steeds niet al die events gedaan, eigenlijk veel bezig in de Sports Mode.fsterchele23 wrote:Ook events voor met die audi of nie?NTGSruler wrote:Update 1.17 ondertussen. 2 nieuwe Audi Vision toegevoegd. Paar bugs aangepakt.
127fsterchele23 wrote:Ik moe nog die japan gt in hard events doen en de nieuwe endurance in Australie daar
Ik nog het laatste kampioenschap in Beginners League en dan beginnen aan de volgende reeks.
12840 overwinningen van de 91 nodig voor gouden trophy... Bijna halfweg
Pole Positions zit ik aan 39 van de 61 nodig voor gouden trophy.
Races 117 completed van 322 voor gouden trophy...
De grind continues...
129Amai, duidelijk geen makkelijke platinum
Zijn er nog altijd genoeg mensen online en racen de meesten wat serieus of spelen ze botsauto's?
Zijn er nog altijd genoeg mensen online en racen de meesten wat serieus of spelen ze botsauto's?
130Mensen genoeg online!! Hangt beetje af van je CB (coureursbeoordeling) en je SB ( sportiviteitsbeoordeling).met0t0 wrote:Amai, duidelijk geen makkelijke platinum
Hoe hoger beide zijn hoe serieuzer er wordt geraced. Maar nadeel is dat de top 5 wel enorm moeilijk is doordat de betere racers hier verzameld zijn en ze wss met stuur spelen.
132Update 1.19 is weer een leuke update!
Ondertussen zit ik aan 60 wins. Nog 31 te gaan voor gouden trophy
Pole Positions 61/65...
Races nog een pak te gaan, maar daar focus ik voorlopig niet teveel op.
Ondertussen zit ik aan 60 wins. Nog 31 te gaan voor gouden trophy
Pole Positions 61/65...
Races nog een pak te gaan, maar daar focus ik voorlopig niet teveel op.
134Bedankt. Nog een weg te gaan maar beetje bij beetje.. Level 50 halen wordt ook nog een uitdagingKolm wrote:Wow... echt knap!
135Gelukkig ervaar je superveel plezier in het spelen van deze game! Anders was het echt een (te) lange grind geworden!