Re: Pronken met je Platinums

2178
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:platinum 62 a way out
Cool. Wat vond je ervan? Kan je deze game nu enkel met twee spelen of hoe zit dat?

Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Jup je moet met zijn twee zijn en kvond het speciaal vanwege die co-op en vo de redt voelt het eigenlijk nogal oppervlakkig. Story is ok maar niet meer dan dat en gameplay is ook nie echt wat het moet zijn op sommige momenten (beetje stroef)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

2179
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:
Cool. Wat vond je ervan? Kan je deze game nu enkel met twee spelen of hoe zit dat?

Jup je moet met zijn twee zijn en kvond het speciaal vanwege die co-op en vo de redt voelt het eigenlijk nogal oppervlakkig. Story is ok maar niet meer dan dat en gameplay is ook nie echt wat het moet zijn op sommige momenten (beetje stroef)

Is dat dan een online modus snap niet zo goed? Of moet je letterlijk thuis met twee controllers spelen?

Image

2180
RoyVdW wrote:
fsterchele23 wrote:
RoyVdW wrote:

Is dat dan een online modus snap niet zo goed? Of moet je letterlijk thuis met twee controllers spelen?

Beide kan. Splitscreen in de zetel krijgen beide spelers trophies. Online krijgt enkel de host trophies

Image

2181
fsterchele23 wrote:Jup je moet met zijn twee zijn en kvond het speciaal vanwege die co-op en vo de redt voelt het eigenlijk nogal oppervlakkig. Story is ok maar niet meer dan dat en gameplay is ook nie echt wat het moet zijn op sommige momenten (beetje stroef)

Vond ik ook, goed idee, nogal flauw uitgewerkt. Veel meer dan wat quick time events was het niet. Het verhaal vond ik naar het einde toe wel beter. Wel 0 herspeelbaarheid.

2183
Marty wrote:Ik blijf in de open wereld games:
Platinum 222: Agents of Mayhem
Image

Agent of the Month
Hoe vergingen de online trophies je? Heb de game ook recent goedkoop opgepikt, had beetje gemist dat het een Saints Row achtige game was en dacht dat het heel wat anders was. :p
Image

2184
Kolm wrote:
Marty wrote:Ik blijf in de open wereld games:
Platinum 222: Agents of Mayhem
Image

Agent of the Month
Hoe vergingen de online trophies je? Heb de game ook recent goedkoop opgepikt, had beetje gemist dat het een Saints Row achtige game was en dacht dat het heel wat anders was. :p
Er is maar 1 online trophy. Je moet 15 online contracts completen. In je eentje gaat het je niet lukken om dat te doen aangezien er een tijdslimiet is van 24 uur. Je kunt wel op een contract zoeken waar al andere spelers aan werken (tot max 6 spelers). Als je meteen voor die contracts gaat zodra je het spel speelt. Dan gaat het wel redelijk. Het was mijn laatste trophy die ik nog nodig had voor de plat. Je moet dan wel geluk hebben dat de andere ook echt voor de contracts gaat. Je kunt er max 3 per dag doen (1 contract bestaat uit 3 onderdelen om te completen) Dus je het minimaal 5 dagen nodig. Maar dat zullen er wel meer worden of je moet nog stop spelen. Je hoeft zover ik weet niet online te zijn als een contract gecomplete wordt, maar je moet wel helpen. Dus niet alleen een contract selecteren en hopen dat ie complete ;)
Image

2187
Platinum 22: Ni No Kuni II

Image

Een prachtige game met veel leuke en mooie details. Het vechtsysteem is vol actie en gaat een stuk dieper dan je aanvankelijk denkt. :)
De skirmishes zijn echter niet mijn ding en nemen nogal wat tijd in beslag. Anderzijds is het wel wat "realistischer" als je een stad of een land wilt veroveren dan wel verdedigen. Je doet dat niet in je eentje (of met drie), maar je trekt met een heel 'leger' ten strijde.

Al met al een zeer geslaagd avontuur en nu heb ik weer tijd om de trophy leaderboards te gaan bijwerken. :lol:
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu