Re: Pronken met je Platinums

2194
Image

Platinum #175: Just Cause 3

Nu de DLC nog, met gelukkig iets minder challenges :q:
Marty wrote: Er is maar 1 online trophy. Je moet 15 online contracts completen. In je eentje gaat het je niet lukken om dat te doen aangezien er een tijdslimiet is van 24 uur. Je kunt wel op een contract zoeken waar al andere spelers aan werken (tot max 6 spelers). Als je meteen voor die contracts gaat zodra je het spel speelt. Dan gaat het wel redelijk. Het was mijn laatste trophy die ik nog nodig had voor de plat. Je moet dan wel geluk hebben dat de andere ook echt voor de contracts gaat. Je kunt er max 3 per dag doen (1 contract bestaat uit 3 onderdelen om te completen) Dus je het minimaal 5 dagen nodig. Maar dat zullen er wel meer worden of je moet nog stop spelen. Je hoeft zover ik weet niet online te zijn als een contract gecomplete wordt, maar je moet wel helpen. Dus niet alleen een contract selecteren en hopen dat ie complete ;)
Thanks voor de info! Ik dacht dat er 2 contracts trophies waren, maar is al even geleden dat ik de lijst bekeek...
Image

2197
Shame on you Marty hoe is dat zelfs mogelijk op die korte tijd heb het filmpje ook al gezien :P

:Tp: 120 Kleine Avonturen op het Platteland

Image

Hmm, slechtste game ooit is mss wat overdreven. 20min is wel cava en valt nog wel mee en dat voor minder dan €2 haha.

:Tp: 121 Enigmatis 2: De Nevel van Ravenwood

Image

Leuke plat en spel. Mooi vervolg op de eerste in de trilogie. Ga zeker het vervolg spelen als die in sale staat.

:Tp: 122 Hiernamaals: Twee Zielen

Image

Goed spel, maar saaiste plat denk ik in de geschiedenis. Het laatste chapter herspelen voor alle eindes is tergend.
Image

2205
:Tp: 123 LA Agenten

Image

Gekocht in sale en zijn geld waard. Soms frustrerend en saaie repetitieve levels, maar toch pittig leuk tussendoortje. Had gelezen dat sommige het in deze game hadden opgegeven. Al bij al vond ik het best meevallen als je weet hoe je de AI kan manipuleren en uit je scherm kan schieten terwijl vijanden je niet kunnen raken. Level 8 was het moeilijkst. Vond Nachtmerrie makkelijker dan Normaal want je hebt meer munitie op de hogere graad. Al even geleden dat ik nog zo'n uitdagende plat heb gehaald alhoewel dit moeilijk te zeggen valt. Geluk speelt ook mee.
Image