RoyVdW wrote: 123 LA Agenten
Gekocht in de uitverkoop en zijn geld waard. Soms frustrerend en saaie repetitieve niveaus, maar toch pittig leuk tussendoortje. Had gelezen dat sommige het in dit spel hadden opgegeven. Al bij al vond ik het best meevallen als je weet hoe je de kunstmatige intelligentie kan manipuleren en uit je scherm kan schieten terwijl vijanden je niet kunnen raken. Niveau 8 was het moeilijkst. Vond Nachtmerrie makkelijker dan Normaal want je hebt meer munitie op de hogere graad. Al even geleden dat ik nog zo'n uitdagende platina heb gehaald alhoewel dit moeilijk te zeggen valt. Geluk speelt ook mee.
Re: Pronken met je Platinums
2209Zotn Marty :oMarty wrote:Platinum 228: Dirt 4
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
2210Marty haalt gwn elke plat van elk genre en zo veel. Gekke gamer zwaar hardcore vingerskills.
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
Sent from my BLN-L21 using Tapatalk
2211De Triple Crown was wel iets te veel van het goedefsterchele23 wrote:Zotn Marty :oMarty wrote:Platinum 228: Dirt 4
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Maar we gaan gewoon door:
Platinum 229: Mantis Burn Racing
2212Platinum #176: Need for Speed: Most Wanted PS3
Nu de DLC nog verder uitgrinden...
2213Gefeliciteerd allemaal Een aantal mensen is ondanks het mooie weer goed bezig met gamen zo te zien!
2216Hoe doen jullie dat toch Ik ben blij dat ik 1 of 2 platinums per jaar kan halen. Good job!
2220euhm ja, maar sinds gister pasKolm wrote:Iemand heeft zo te zien vakantie
Maar dat was het voor nu qua platinums (denk ik)