Re: Pronken met je Platinums

2222
Kolm wrote:
Marty wrote:
Kolm wrote:Iemand heeft zo te zien vakantie :q:
euhm ja, maar sinds gister pas :P
Maar dat was het voor nu qua platinums (denk ik)
Haha, je was ze gewoon aan het opsparen tot nu :p
Was bezig met wat ruimte vrij maken op mn ps4 en zocht dus de platinums die het snelst waren te halen (afgezien van Dirt4 en Nier Automata :p)
Image

2223
Marty wrote:Was bezig met wat ruimte vrij maken op mn ps4 en zocht dus de platinums die het snelst waren te halen (afgezien van Dirt4 en Nier Automata :p)
Uurgh, bij mij was dat ook de reden om Just Cause 3 eindelijk uit te spelen. bijna 50Gb aan ruimte! Zelfs met 3 PS4's met elk 1Tb is het lastig... Enkel de Pro heeft redelijk wat ruimte over omdat we daar vooral pro enhanced games op spelen. De andere zitten altijd ergens rond de 100Gb vrij, maar dat is vaak een stuk minder. Gevolg is dat ik nu games die ik begin, altijd volledig uitspeel voor ik met wat anders verder ga :D
Image

2226
Heb me prima vermaakt met de game. Ga hem geen tweede keer spelen want volgens mij verandert er niet zoveel aan het verhaal als je wat andere keuzes maakt.
Alleen op het eind werden de laadtijden irritant, als je voor collectibles gaat. Zelfs als je rond rent in de stad heb je wel eens laadtijden van 5 seconde omdat niet alles snel genoeg ingeladen wordt.(vijanden respawnen alleen als je gaat slapen) En als je een ander gebied ingaat, een riool bv dan heb je weer een laadscherm van 40-50 seconde.
De sfeer zat er ook goed in, beetje grimmig. Voice acting ook prima. Alleen soms framerate drops (speel op ps4 pro)

Ik vond alleen de wapens wat tegenvallen. Je hebt wel redelijk wat verschillende maar qua aanvallen maakt het niet veel uit. Had liever gezien dat je met een bijl of zwaard ook ledematen kon afhakken, maar dat zit er helaas niet in :evil:

Maar als je vampieren interessant vindt, vind ik dit wel een aanrader
Image