Re: PlayStation Plus
1397Ben toch wel blij met xcom 2. Heb hem al lang geleden willen kopen, maar ik wist nooit of het echt iets voor mij zou zijn geweest
1398Niet echt mijn ding al wil ik trials fusion wel eens spelenMarty wrote:Ps+ games voor juni:
XCOM 2 (PS4)
Trials Fusion (PS4)
Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier (PS3)
Zombie Driver HD Complete Edition (PS3)
Squares (PS Vita)
Atomic Ninjas (PS Vita)
1399Diene ghost recon sta mij wel nog aan ma wnr ik nog eens op ps3 ga gamen is iet anders
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
1401Alle games zijn ondertussen te downloaden.
Zo direct durf ik niet zeggen dat er iets voor mij tussenzit...
1402Zelfde gevoel hier..Kolm wrote:Alle games zijn ondertussen te downloaden.
1403Na Trackmania Turbo is er met Trials Fusion toch opnieuw een game voor de doorzetters
1405Is die volledig gratis of gewoon een week gratis spelen ofzo?Marty wrote:Nog een gratis game voor de ps plus members:
Call of Duty Black Ops 3
1406Blijft gratis tot je plus verloopt. Het is gewoon een extra psplus gameToon8 wrote:Is die volledig gratis of gewoon een week gratis spelen ofzo?Marty wrote:Nog een gratis game voor de ps plus members:
Call of Duty Black Ops 3
Je kunt dit item als je PlayStation Plus-lid bent zonder extra kosten downloaden en je hebt het tot je lidmaatschap afloopt in je bezit. Nog geen lid? Word nu lid van PlayStation Plus.
Meld u aan voor PlayStation®Plus
1407Wat marty zegt: het is echt een extra game. Dit was een extraatje bij E3: een goede marketingstunt om BlOps4 te promoten en de (volgens mij) niet geweldig verkopende BlOps3 nog een kleine boost te geven en misschien nog wat DLC packs te verkopen.Toon8 wrote:Is die volledig gratis of gewoon een week gratis spelen ofzo?Marty wrote:Nog een gratis game voor de ps plus members:
Call of Duty Black Ops 3
1410Hehe Black Ops 3 brengt wel de nodige gameplay-uurtjes met zich mee als je deze platinum wilt. Ik weet er alles van