Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

166
met0t0 wrote:
Kolm wrote:Heeft er iemand hier Dead Rising 2 voor de PS3 en wil die persoon de co-op samen doen?
Niet Dead Rising 2 Off the record, dat is een andere game.
Jammer genoeg heb ik die game niet.

Is er iemand die samen de Far Cry 4 co-op trophies zou willen doen? Die zouden niet zo lang duren, op een uurtje zou alles gelukt moeten zijn voor beide spelers :)
Ik wil wel helpen Metoto:-)

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

169
fsterchele23 wrote:
Sanity penguin wrote:Iemand die ook nog wat online trophies in burn-out remastered moet halen?
Moege ver in game zitten anders wil ik wel helpen. Kben zelf nog nie begonnen met de game

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
:think: ik denk het niet. Moet ze eens in detail bekijken. Maar eentje is bv. Over auto andere speler springen. Wat al moeilijk wordt als je niet samenwerkt :D
Dan ook iets van met 8 spelers op een bepaald punt verzamelen, lijkt me ook een pittige...
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

170
Sanity penguin wrote:
fsterchele23 wrote:
Sanity penguin wrote:Iemand die ook nog wat online trophies in burn-out remastered moet halen?
Moege ver in game zitten anders wil ik wel helpen. Kben zelf nog nie begonnen met de game

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
:think: ik denk het niet. Moet ze eens in detail bekijken. Maar eentje is bv. Over auto andere speler springen. Wat al moeilijk wordt als je niet samenwerkt :D
Dan ook iets van met 8 spelers op een bepaald punt verzamelen, lijkt me ook een pittige...
Op die manier. Ik wil die trophies dan ook wel gelijk unlocken zal mss eens aan beginnen dit weekend.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

171
Sanity penguin wrote: :think: ik denk het niet. Moet ze eens in detail bekijken. Maar eentje is bv. Over auto andere speler springen. Wat al moeilijk wordt als je niet samenwerkt :D
Dan ook iets van met 8 spelers op een bepaald punt verzamelen, lijkt me ook een pittige...
Over auto van andere speler springen is eigenlijk verrassend makkelijk... ik haalde hem terwijl ik gewoon aan het rondrijden was. Het telt ook als je gewoon over een brug rijdt terwijl er ergens iemand onder die brug is xD

8 spelers op 1 punt is vervelend omdat je 8 spelers moet vinden, maar er is wel een event dat je kan starten om dat te doen. Ik heb aan de host toen even gevraagd of hij dat event even wilde doen. Wil je 100% in de DLC dan moet je ook 10(?) mile in een volle lobby met 8 spelers rijden. En niemand mag in tussentijd disconnecten of vertrekken...

Op die 2 dingen na is alles wel met 2 te halen in een namiddag. Ik heb toen een keertje een middag met Marty dit zitten doen. Als jullie gaan voor die 8-players trophies, laat iets weten en dan wil ik wel helpen als ik dan thuis ben.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

172
Helaas heb ik de game (nog) niet, dus kan niet helpen.
In de PS3 versie kon je de 8 players in stadium ook offline unlocken door 8 computer tegenstanders het stadion in te krijgen of zo. Die 10 miles in volle lobby is volgens mij idd verreweg het meest vervelend, al zullen er momenteel wel genoeg spelers voor zijn, normaal gesproken.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

173
paveman wrote:Helaas heb ik de game (nog) niet, dus kan niet helpen.
In de PS3 versie kon je de 8 players in stadium ook offline unlocken door 8 computer tegenstanders het stadion in te krijgen of zo. Die 10 miles in volle lobby is volgens mij idd verreweg het meest vervelend, al zullen er momenteel wel genoeg spelers voor zijn, normaal gesproken.
Mijn probleem was dat ik wel allemaal 8-player lobby's kon vinden voor de auto, maar niet voor de moto... laat staan dat ik er dus 10 miles in ging halen. Net na release was er iemand die op PSNP zowat elke avond een sessie deed voor mensen die deze twee trophies nodig hadden. Eerst moest je dan je 10 miles doen en als je klaar was naar stadium gaan. Geen idee of er nu nog veel sessies voor zijn.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

177
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:H3b enkel nog de online trophies over. Dacht al is zo'n freeburn challenges te doen gezien die easy lijken maar kan niet vinden hoe je die precies moet doen... :think:
Zat het menu niet onder de pijltjestoetsen?
Dacht dat je die ook zelf kon doen. Zijn zo dingen als get air of driften. Maar blijkbaar registreert dat toch niet in Quick match online.
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

178
Sanity penguin wrote:
Kolm wrote:
Sanity penguin wrote:H3b enkel nog de online trophies over. Dacht al is zo'n freeburn challenges te doen gezien die easy lijken maar kan niet vinden hoe je die precies moet doen... :think:
Zat het menu niet onder de pijltjestoetsen?
Dacht dat je die ook zelf kon doen. Zijn zo dingen als get air of driften. Maar blijkbaar registreert dat toch niet in Quick match online.
Een freeburn challenge is eigenlijk een soort event dat je moet activeren en dat activeren kan enkel de host (met pijltjestoetsen?). Je kan dit wel makkelijk in een private lobby doen met iemand anders.

@NTGSruler: wil je dat ik je alvast een feat stuur? Of duurt het nog even voor je eraan begint? :p
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

179
Kolm wrote:
@NTGSruler: wil je dat ik je alvast een feat stuur? Of duurt het nog even voor je eraan begint? :p
Nog eventjes geduld als je wil? :cool:

Misschien eerst nog Rime doen en daarna completion wat omhoog proberen te krijgen door SP trophies van CoD WW II te behalen. Daarna mss Just Cause 3 doen. Is het interessant om de JC3 DLC aan te schaffen want die staat in Sale voor de moment. Ben aant twijfelen, mss dat ik JC3 toch start morgen al was het gewoon voor de MP trophies uit de weg te hebben. Ik laat iets van mij horen. Alvast bedankt!
Image

Re: Trophy Boosting - Gaming Sessions

180
NTGSruler wrote: Nog eventjes geduld als je wil? :cool:

Misschien eerst nog Rime doen en daarna completion wat omhoog proberen te krijgen door SP trophies van CoD WW II te behalen. Daarna mss Just Cause 3 doen. Is het interessant om de JC3 DLC aan te schaffen want die staat in Sale voor de moment. Ben aant twijfelen, mss dat ik JC3 toch start morgen al was het gewoon voor de MP trophies uit de weg te hebben. Ik laat iets van mij horen. Alvast bedankt!
Ik hoor het wel!

De DLC was wel een leuke afwisseling, maar ik heb hem inderdaad in de sale gekocht en zou dat ook aanraden. Geen idee wat de prijs nu precies is voor de season pass bv. Je bent op een zaterdagmiddag wel door 1 DLC wat de trophies betreft, dus ze zijn niet extreem lang.
Image
cron