Re: Je laatste aankoop (geen games)

1472
gamerke1992 wrote: Eigenlijk is dit al bijna een apart topic waard. Al weet ik niet of er nog mensen interesse hebben in horloges.
Nu jullie hier toch bezig zijn over horloges, ga ik de mijne ook eens showen :P
Deze heb ik 3 jaar geleden gekocht: seiko analogue quartz solar cal. v175 1/5 chronograph
Image


Werkt dus op zonne-energie, de wijzers kunnen die opvangen en dan wordt het omgezet. Zou dus nooit nieuwe batterijen nodig hebben. Ben wel fan van Seiko, deels door men opa die vaak op business trips in Japan een Seiko cadeau kreeg. Hij heeft er wel een paar mooie liggen ;)
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1477
Marty wrote:En een oplader. scheelt me weer een usb poort op de ps4 (vr en externe hd) En dan heb ik geen kabel meer door de woonkamer liggen :lol:
Hier ligt gewoon een usb oplader (zoals van een gsm) naast me.
En kan men bakje gewoon rustig opladen terwijl ik met ander bakje speel.
No need voor naar de ps4 te gaan :p
De enige USB in gebruik op ps4 zijn de VR en de Headset
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1478
Ik heb ook een tijdje de ps4 controllers met een usb oplader opgeladen maar na zoveel tijd laden de controllers niet meer op via die usb kabel. Zelfs niet meer met een andere usb kabel. En alleen dus nog maar met de originele kabel en via de ps4.
Dus vandaar de officieële lader maar aangeschaft
Image

Re: Je laatste aankoop (geen games)

1482
Gamefreak wrote:
met0t0 wrote:[Afbeelding The Hobbit-trilogie Blu Ray]
Nu ze wat goedkoper staan, toch maar eens gekocht :)
nu pas ?? :eek:
Ik heb alleen nog maar de eerste film gezien toen hij uitkwam. Verder nooit echt haast bij gehad, dus nu heb ik ze voor een mooie prijs allemaal samen :)
cron