Re: PlayStation Plus

1412
De games voor juli

Absolver (PS4)
Heavy Rain (PS4)
Rayman HD (PS3)
Extreme Exorcism (PS3)
Space Overlords (PS Vita + PS4)
Zero Escape: Zero Time Dilemma (PS Vita)

Nadat we eerst Beyond Two Souls kregen, krijgen we nu Heavy Rain

Wel blij met Absolver. Wilde die altijd eens proberen maar €29,99 was me te prijzig :p
Image

1414
Zero Escape!!!!
Zero Escape!!!!
Zero Escape: Zero Time Dilemma!!
Not good for backlog, maar erg nice om zo te krijgen. Maakt voor mij de maand meer dan goed, absolute topgame die zeker de voorkeur gaat krijgen boven Danganronpa deze vakantie :D

Los daarvan leuk om Heavy Rain te krijgen. Rayman 3 HD heb ik al; de rest spreekt me niet aan of lijkt me ongelofelijke poep.
Image

1417
billie91 wrote:Heavy Rain, echt een ware topper. De enige game waar ik ooit met open mond bij heb gezeten toen bekend werd wie de Origami killer was. Kippenvel dat moment. Een aanrader voor iedereen die van een goed verhaal houdt. :cool:
ik ook, ik ben er na 8 jaar soms niet goed van.....

1418
Absolver is misschien wel wat, te zien wat ze met het online gedeelte doen.
Heavy rain heb ik al
Rayman 3 HD (Op PSBlog staat dat het 3 is) is misschien nog wel wat.
Extreme Exorcism en Space Overlords ken ik niet.
Zero escape was ik heel blij om, tot ik zag dat de psvita en ps4 versie een trophylijst delen en ik heb de game al PS4, dus echt veel voegt het niet toe voor mij.
Image

1420
NTGSruler wrote:Iemand die een leek in RPG kan overtuigen om deze te starten?
Ofwel hebben we het over een andere game, maar ik zie daar toch niet echt een RPG in? :p

Zero Escape: Zero Time Dilemma is de leukste game voor mij deze maand. Ook goed om Heavy Rain digitaal voor de PS4 te hebben, nadat ik hem op PS3 al speelde.

1421
De games zijn te downloaden. Er is alleen een probleem met Heavy Rain. Die kan je (ik) niet downloaden aangezien ik Beyond al heb gekregen via plus.
Hopelijk zetten ze snel de andere versie ook op gratis voor plus members
Image

1422
Marty wrote:De games zijn te downloaden. Er is alleen een probleem met Heavy Rain. Die kan je (ik) niet downloaden aangezien ik Beyond al heb gekregen via plus.
Klopt. Dat werd vorige week al door een attente bezoeker op het PS blog aangekaart.
Bij mij staan de Vita titels ook nog niet als 'gratis' game beschikbaar btw.
Image

1423
paveman wrote:
Marty wrote:De games zijn te downloaden. Er is alleen een probleem met Heavy Rain. Die kan je (ik) niet downloaden aangezien ik Beyond al heb gekregen via plus.
Klopt. Dat werd vorige week al door een attente bezoeker op het PS blog aangekaart.
Bij mij staan de Vita titels ook nog niet als 'gratis' game beschikbaar btw.
Dat is vreemd aangezien ik alles al "gekocht" hebt behalve Heavy Rain

EDIT:
Zien nu wel dat als ik op een vita game klik er niet "Gratis" bij staat maar een prijs. Dus misschien als je ze in je winkelmandje doet en naar afrekenen gaat ze wel gratis zijn
Image

1425
de games voor augustus:
Mafia III (PS4)
Dead by Daylight (PS4)
Knowledge is Power (PS Plus Bonus – PlayLink)
Here They Lie (PS Plus Bonus – PS VR required)
Bound by Flame (PS3)
Serious Sam 3: BFE (PS3)
Draw Slasher (PS Vita)
Space Hulk (PS Vita)
Image