Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

241
paveman wrote:Is de kleine een keer snel rustig/in slaap, kan ik zelf de slaap niet vatten.... :dizzy:
Je begint aan de kleine te wennen blijkbaar. :)

Sterkte, niet kunnen slapen is waardeloos . . . .
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

246
@Sora: Niet vergeten hé :p

Mad riders, laatste checkpoint race doet moeilijk... Nu ja... laatste... uit levelset 5 van 8 de tweede race xD Maar het is wel mijn laatste van main game...

Tip: Als je geen keiharde freezes wilt die een restore/check van het filesystem vereisen, dan moet je je tijdens singleplayer afmelden van PSN :q:
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

247
@ Kolm, dank je wel voor de herinnering. Ik was even afgeleid door de verhuizing.

@ Miner, hoe is het daar in Edinburgh? Waarom kon of kun je niet slapen? Ben je ook aan het verhuizen? :)
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

248
Sora_Lizard wrote:@ Kolm, dank je wel voor de herinnering. Ik was even afgeleid door de verhuizing.

@ Miner, hoe is het daar in Edinburgh? Waarom kon of kun je niet slapen? Ben je ook aan het verhuizen? :)
Ik weet niet hoe het in Edinburgh nu is, want ik ben nu weer thuis
Image


Het was een erg leuke reis. Ik ging er met 3 vrienden voor 4 dagen heen als een (late) examenreis.
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

252
Het werd tijd om hier weer eens iets te plaatsen. Het is alweer bijna een jaar geleden!! Normaal gesproken zou ik hier doordeweeks niet om deze tijd te vinden zijn, maar iets met besprekingen die veel te lang duren, maar ook weer té belangrijk zijn om te skippen.... :(

Slaap lekker iedereen! :snore:
Image

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

253
paveman wrote:Het werd tijd om hier weer eens iets te plaatsen. Het is alweer bijna een jaar geleden!! Normaal gesproken zou ik hier doordeweeks niet om deze tijd te vinden zijn, maar iets met besprekingen die veel te lang duren, maar ook weer té belangrijk zijn om te skippen.... :(

Slaap lekker iedereen! :snore:
hé, dit topic bestaat ook nog :O :O :O

Re: Bikkeltopic (00:00 - 06:00)

255
minermb wrote:Ik kan niet slapen, jeej :/
Ik hoop voor je dat het nu dan toch gelukt is. :cool:

Elke nacht zou ik hier kunnen posten omdat ik dan toch wel een uur of twee uur wakker ben van de pijn, maar eerlijk gezegd staat mijn hoofd e dan niet echt naar. :(
Image
There is no way to happiness, happiness is the way
Je leeft maar één keer en dat is toevallig nu