Re: Je nieuwste trophies

316
100% trophies in Need for Speed: Most Wanted op PS3!

De platinum viel op 1 race na wel mee, maar de DLC... In totaal zo'n 130 races winnen (main game moest je er 60-65 winnen) en dan in online lobby nog is met 20 auto's 200mile voor elke auto rijden om alle mods te unlocken en een bijhorende license plate. En dan moest je met die license plate nog wat anders doen (bv takedown ofzo) om effectief de trophy van de DLC te krijgen :nerd:

Met dank aan paveman voor de motivatie om hier mee verder te gaan en de hulp bij de online dingetjes van de DLC! :cool:
Image

Re: Je nieuwste trophies

317
Graag gedaan! En dankzij dat ik mee wilde helpen (en wat hulp terug) zelf toch ook 100% gehaald, wat ik toch al lang had opgegeven.... :)
Idd echt niet normaal wat er nodig was voor die DLC...! Het is dat het niet nodig was in een speedlist te zitten (en dus autogrind mogelijk), maar wat een verstand om de voorwaarden van de trophies zo in te stellen.
Image

Re: Je nieuwste trophies

318
@Paveman en Kolm: goed gedaan jullie 2! Beetje jammer dat ik zelf niet mee gedaan heb. Heb de game wel niet meer fysiek dus geen idee als ik hem digitaal nog had kunnen downloaden.

@Paveman: mooi hoor die trophy van PES. Volgende platinum van jou is ongetwijfeld deze game!
Image

Re: Je nieuwste trophies

319
NTGSruler wrote:@Paveman en Kolm: goed gedaan jullie 2! Beetje jammer dat ik zelf niet mee gedaan heb. Heb de game wel niet meer fysiek dus geen idee als ik hem digitaal nog had kunnen downloaden.

@Paveman: mooi hoor die trophy van PES. Volgende platinum van jou is ongetwijfeld deze game!
Ik had de game via PSPlus ooit geloof ik... Dus misschien heb je hem daarvan :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

321
NTGSruler wrote:@Paveman en Kolm: goed gedaan jullie 2! Beetje jammer dat ik zelf niet mee gedaan heb. Heb de game wel niet meer fysiek dus geen idee als ik hem digitaal nog had kunnen downloaden.

@Paveman: mooi hoor die trophy van PES. Volgende platinum van jou is ongetwijfeld deze game!
FOUT! :P :D
Dat zal Steins; Gate zijn ;) (of tussen nu en 10 min, of morgen). Sowieso is de rest van de platinum van PES nog wel een behoorlijke grind, dus zal mss zelfs nog wel een maandje of zo duren.... :O
Image

Re: Je nieuwste trophies

322
paveman wrote:
NTGSruler wrote:@Paveman en Kolm: goed gedaan jullie 2! Beetje jammer dat ik zelf niet mee gedaan heb. Heb de game wel niet meer fysiek dus geen idee als ik hem digitaal nog had kunnen downloaden.

@Paveman: mooi hoor die trophy van PES. Volgende platinum van jou is ongetwijfeld deze game!
FOUT! :P :D
Dat zal Steins; Gate zijn ;) (of tussen nu en 10 min, of morgen). Sowieso is de rest van de platinum van PES nog wel een behoorlijke grind, dus zal mss zelfs nog wel een maandje of zo duren.... :O
Zag het in het behaalde platinum topic ;) Proficiat! De volgende voor mij zal nog eventjes duren.
Image

Re: Je nieuwste trophies

324
paveman wrote:Ja, zo heb je soms van die periodes he? Jij bent nog met CoD en GT Sport bezig?
Ja en Montezuma 4 op Vita. Maar zijn allemaal games die ik wss niet gauw platinum haal. Volgende 2 weken ook bitter weinig tijd om te gamen. Ik snak om een volledige nieuwe game te starten. Just Cause 3, Ghost Recon Wildlands.. Hopelijk binnenkort dus.
Image

Re: Je nieuwste trophies

327
billie91 wrote:Leuk weetje over de trophies: op 2 juli 2008 werden deze voor het eerst geïntroduceerd in de game Super Stardust HD. We zijn dus met ons allen alweer 10 jaar bezig om die trophies binnen te slepen. De tijd gaat erg snel.
En de trophies van Super Stardust HD werden al aan je profiel toegevoegd door de demo te spelen...

Ik geloof dat ik de game een tijdje geleden heb, was een 0% omdat ik de game nooit gekocht heb.
Image

Re: Je nieuwste trophies

328
Image


Record aantal overwinningen van Michael Schumacher geëvenaard. (91)

Voor velen de moeilijkste trophy denk ik in Gran Turismo Sport.
Stap dichter bij platinum. Al heb ik nog uren gameplay voor de boeg. Nog minimum 106 races online (322 totaal) te doen, al is de druk om te winnen er nu af, grind naar level 50 en nog een deel foto's maken in Scapes mode.
Image

Re: Je nieuwste trophies

329
Proficiat Ruler! Concludeer ik goed dat je 91 overwinningen op 216 races hebt behaald online? Echt knap gedaan van je! :hi5:

Dat laatste deel zal je dan toch ook goed moeten lukken, verwacht ik. Veel plezier daarmee!

Ik neem aan dat die Scapes mode je goed moet gaan lukken ;). We zien het resultaat hier wel verschijnen! :)
Image

Re: Je nieuwste trophies

330
paveman wrote:Proficiat Ruler! Concludeer ik goed dat je 91 overwinningen op 216 races hebt behaald online? Echt knap gedaan van je! :hi5:

Dat laatste deel zal je dan toch ook goed moeten lukken, verwacht ik. Veel plezier daarmee!

Ik neem aan dat die Scapes mode je goed moet gaan lukken ;). We zien het resultaat hier wel verschijnen! :)
Ja inderdaad. Denk iets van 96 pole positions ook.

Scapes mode is eigenlijk gewoon de fotomodus :hug:
Image
cron